Otevřený helpdesk?
Open source help desk, nebo-li otevřený helpdesk je software, který nabízí systém správy tiketů. Tento software poskytuje předkonfigurovanou verzi a lze jej přizpůsobit. Software help desk s otevřeným zdrojovým kódem může obsahovat mnoho funkcí, které najdete v jeho placených verzích. Mezi nejoblíbenější patří nástroje, jako jsou ovládací panely agentury, CRM, integrace se sociálními médii a živý chat.
Nemá žádná omezení a je zcela funkční pro všechny uživatele. Některé z těchto typů softwaru jsou zdarma. Za některé z nich je však třeba při stahování zaplatit.
Otevřený helpdesk je vytvořen pro poskytování podpory, takže směruje problémy a dotazy zákazníků zaslané e-mailem, kontaktními formuláři nebo živým chatem do platformy. Nabízí také různé funkce a vlastnosti helpdesku, které umožňují rychle reagovat na dotazy.
Frequently Asked Questions
Co je to otevřený helpdesk?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený helpdesk je software založený výhradně na open source a nabízející systém správy ticketů. Umožňuje poskytovat zákaznickou podporu a směruje požadavky z různých komunikačních kanálů do platformy (e-mail, kontaktní formuláře, live chat), díky čemuž může agent spravovat vše na jednom místě.
Jaké jsou nejdůležitější funkce otevřeného helpdesku?
Nejdůležitějšími vlastnostmi jednotného helpdesku jsou možnost komunikace prostřednictvím různých kontaktních kanálů, dále správa jednotlivých tiketů a možnost analýzy na základě shromážděných dat a reportů. A to vše je možné na jednom místě, což rozhodně usnadňuje a zefektivňuje práci.
Je LiveAgent otevřený helpdesk?
LiveAgent je otevřený helpdesk. Nabízí všechny funkce potřebné pro zákaznický servis a technickou podporu.
Po přečtení o otevřeném helpdesku by vás mohlo zajímat, jak zabezpečení helpdesku může ochránit vaše data a zvýšit důvěru zákazníků. Prozkoumejte, jak dvoufázové ověření a další bezpečnostní opatření mohou posílit váš systém. Pokud chcete zjistit více o základních prvcích helpdeskových služeb, podívejte se na helpdesk portál, kde se dozvíte, jak efektivně spravovat zákaznické dotazy. Další zajímavou možností jsou mobilní helpdesk aplikace, které vám umožní zůstat v kontaktu se zákazníky přímo z vašeho telefonu. A pokud hledáte způsoby, jak vylepšit obsluhu zákazníků, prohlédněte si tipy pro zlepšení obsluhy zákazníků ve frontě, které vám pomohou lépe řídit zákaznické dotazy a zvýšit efektivitu vašeho týmu.