Co jsou organická sociální média?
Platformy sociálních médií usnadňují výměnu informací. Pokud tato výměna informací probíhá spontánně nebo přirozeně, je považována za organický proces a účastníci jsou organickým publikem. Vytvořené a sdílené výměny tvoří organická sociální média. V kontextu marketingu sociálních médií znamená organický také bezplatný.
Organická sociální média pro účel marketingu
Ačkoli se platformy sociálních médií často používají k soukromým účelům, jsou užitečné i pro pracovní a marketingové aktivity. Mnoho značek a společností proto začleňuje marketingové strategie sociálních médií do svého marketingového úsilí, aby si zajistily a případně zvýšily tempo růstu. Dobré zacílení a kvalitní obsah sociálních médií mohou také zvýšit míru konverze.
Přítomnost na sociálních sítích
Ať už máte novou značku, nebo jste na trhu již nějakou dobu, udržování přítomnosti na sociálních médiích je nezbytné. Vaše stávající publikum a věrní příznivci chtějí být informováni o vašich vylepšeních. Navíc mohou zlepšit míru zapojení vaší značky tím, že budou na sociálních sítích organicky komunikovat o vašem produktu nebo značce. Na základě míry konverzací můžete analyzovat a upravovat obsah svých sociálních médií. Také algoritmy sociálních médií mohou vytvářet přizpůsobené kanály pro vaše zákazníky.
Organický obsah
Organické příspěvky jsou vysoce kvalitní, pokud poskytují hodnotný obsah.
Relevantnost
Dlouhé příspěvky na sociálních sítích o produktech a službách mohou být odrazující. Stručné příspěvky na blogu, které obsahují obrázky a videa, jsou mnohem svěžejší, zejména pokud jste předem určili cílovou skupinu.
Načasování
Pokud jste uvedli na trh nový produkt nebo službu, zveřejňujte příspěvky pravidelně, aby vaše publikum zůstalo v obraze. Mohou okamžitě reagovat a vytvářet skutečně organický obsah generovaný uživateli.
Důslednost
Building trust literally means that via organic content you are constructing and maintaining a relationship with your target and broader audience. You want to know what they say about you on social media channels and react to it. A trustful relationship is based on mutual benefits, where your customers can rely on your ongoing support.
Organické sociální sítě a péče o zákazníky
We use social media platforms for professional as well as personal purposes. And yes, work-life balance is a challenge. Therefore it is very handy to have social media messages ticketed. So that you can focus on work and not get distracted.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
Jsou organická sociální média mrtvá?
Ne, ale nepochybně se hodně změnila. Pro využití jejich potenciálu je důležité se těmto změnám přizpůsobit. Dokud budou lidé na sociálních sítích komunikovat, bude zde existovat organický aspekt.
Proč zveřejňovat organický obsah na sociálních sítích?
Udržujte přítomnost své značky na sociálních sítích, komunikujte se stávajícími zákazníky a podporujte je, informujte je o novinkách, udržujte s nimi vztahy a rozšiřujte je na širší publikum. V ideálním případě používejte organické v kombinaci s placenými sociálními médii.
Které sociální sítě jsou nejlepší pro zveřejňování organického obsahu?
Pro organický dosah jsou nejlepší ta sociální média, která jsou nejnavštěvovanější, mimo jiné Facebook, Twitter, Instagram a Viber.
Pokud vás zajímá, jaký je rozdíl mezi placenými a organickými sociálními sítěmi, určitě si přečtěte tento článek. Může vám pomoci pochopit, kdy použít který typ sítě pro váš marketing.