Co je to otevřený tiket?
Když zpracováváte stížnost na jakoukoli kancelář služeb zákazníkům, je vygenerovaný tiket ve výchozím nastavení jako otevřený tiket. Otevřený tiket v podstatě naznačuje, že problém evidovaný zákazníkem ještě nebyl vyřešen.
Frequently Asked Questions
Co je to otevřený tiket?
Otevřený tiket je tiket, který byl vygenerován systémem a dosud nebyl vyřešen zákaznickým servisem.
Jak dlouho by měl tiket zůstat otevřený?
Tiket by měl být otevřen maximálně tři až pět dní, než přejde do stavu uzavřeno. Koncový uživatel pak může znovu navázat kontakt na stejném tiketu.
Kde najdete seznam otevřených tiketů v aplikaci LiveAgent?
Seznam otevřených tiketů v LiveAgent najdete na panelu spolu se seznamem všech tiketů.
Po přečtení o otevřeném ticketingu by vás mohlo zajímat, jak využít šablony tiketů pro efektivnější správu zákaznických dotazů. Tyto šablony vám mohou pomoci zrychlit proces řešení tiketů a udržet konzistentní komunikaci s klienty. Pokud hledáte více informací o tom, jak zlepšit vaši zákaznickou podporu, podívejte se na stránku Frequently Asked Questions, která nabízí odpovědi na běžné otázky a tipy pro lepší zákaznický servis. A konečně, zjistěte více o zpětném volání zákaznického servisu, které může zlepšit vaši komunikaci se zákazníky a zvýšit jejich spokojenost.
Objevte otevřený helpdesk - přizpůsobitelný open-source software pro správu tiketů s funkcemi jako CRM, integrace se sociálními sítěmi a živý chat. Bez omezení pro všechny uživatele. Navíc, s LiveAgent získáte komplexní řešení pro zákaznickou podporu. Založte si bezplatný účet a vyzkoušejte to bez závazků!