Co je okamžitý chat?
Okamžitý chat, též známý jako IM, je chatovací systém pro zasílání zpráv, který přes internet odesílá zprávy v reálném čase. IM běžně zahrnuje krátké zprávy mezi dvěma či více lidmi.
Jak okamžitý chat funguje?
K odesílání a přijímání okamžitých zpráv je potřeba buď stáhnout konkrétní software, nebo chatovat pomocí nástrojů zabudovaných v prohlížeči. Uživatelé mohou vidět ostatní uživatele online a chatovat s nimi v reálném čase prostřednictvím zařízení, jako jsou počítače, telefony, iPady a dokonce i herní konzole.
Co lze přes IM odesílat?
Moderní software pro okamžitý chat umožňuje uživatelům posílat klikací hypertextové odkazy, GIFy, fotografie, přílohy, dokumenty, videa a dokonce i hlasové nahrávky. Pokročilejší software také umožňuje uživatelům vzájemně si volat prostřednictvím hlasových a videohovorů, a některé dokonce umožňují uživatelům vzájemně sdílet své obrazovky.
Jak na webových stránkách vytvořit okamžitý chat
Pokud chcete na svém webu poskytnout možnost okamžitého chatu, stačí na svůj web umístit widget tlačítka chatu. Není nutné žádné kódování, jednoduše zkopírujte a vložte kód tlačítka na svůj web. Chcete-li se dozvědět, jak to udělat, podívejte se na tento podrobný návod.
Jak používat okamžitý chat v zákaznické podpoře?
Pokud chcete využít okamžitý chat v zákaznické podpoře, zvažte použití softwaru pro live chat. Software pro live chat funguje přesně stejným způsobem jako okamžitý chat – umožňuje agentům chatovat se zákazníky v reálném čase. Jediný rozdíl je v tom, že aby mohli chatovat se zástupci zákaznické podpory, zákazníci si nemusí stahovat žádný software. Pokud chtějí zákazníci chatovat se zástupci zákaznické podpory, stačí kliknout na tlačítko živého chatu/widget na webových stránkách firmy.
Mají zákazníci rádi live chat?
Zákazníci rádi využívají live chat. Ve skutečnosti 79 % spotřebitelů dává přednost live chatu s agenty zákaznické podpory, protože dostanou okamžitou odpověď.
Vyplatí se investovat do live chat softwaru jen kvůli okamžitým zprávám?
Většina softwaru pro live chat je součástí většího softwarového řešení – jako je software help desk. Kromě funkcí živého chatu/okamžitého chatu obsahuje software helpdesku pokročilé funkce, jako je software pro tiketing, software znalostní báze nebo software call centra. Proto se rozhodně vyplatí investovat do softwaru pro live chat – získáte totiž další funkce, které vám jen pomohou poskytovat vyšší úroveň zákaznických služeb. Chcete-li se dozvědět více o softwaru helpdesku a výhodách jeho používání, podívejte se na tento odkaz.
Chtěli byste se dozvědět více?
Podívejte se na náš rozsáhlý průzkum, kde jsme shromáždili důležité informace a porovnali LiveAgenta s jinými chatovacími pluginy pro WordPress.
Frequently Asked Questions
Co znamená okamžitý chat?
Okamžitý chat je typ online chatu, který nabízí přenos zpráv v reálném čase přes internet. Krátké zprávy se obvykle posílají mezi dvěma uživateli, avšak některé služby pro zasílání zpráv mohou zobrazit text v reálném čase tak, jak je generován, aniž by bylo nutné kliknout na tlačítko "odeslat".
Jak okamžitý chat funguje?
Okamžitý chat funguje tak, že můžete kontaktovat konkrétní osobu pomocí messengeru, přičemž zpráva se dostane přímo k ní. Zprávy se přenášejí v reálném čase prostřednictvím přímého spojení. Obvykle rovněž umožňuje zasílání souborů. To vše umožňuje efektivní chod chatu.
Co je okamžitý chat v LiveAgentu?
Okamžitý chat LiveAgent je součástí celého softwarového řešení podpory. Umožňuje kontakt se zákazníkem v reálném čase, díky čemuž může značka poskytovat zákaznický servis na nejvyšší technické úrovni. Reaguje tak na potřeby zákazníků, kteří často potřebují okamžitou pomoc.
Pokud vás zajímá, jaké další nástroje můžete použít pro zlepšení své zákaznické podpory, doporučujeme se podívat na článek o nástrojích chatu. Dozvíte se, proč je dobré využívat live chat a jaké výhody vám může přinést.