Co je to čisté skóre promotérů?
NPS je statistika, která udává loajalitu vašich zákazníků. Ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazník doporučí vaše služby nebo produkty dalším lidem. Pomáhá vám také odhalit zákazníky, kteří jsou náchylní k odchodu.
Analýza čisté skóre promotérů obvykle zahrnuje řadu otázek, jejichž cílem je zjistit příčinu chování vašich zákazníků, tedy zda aktivně propagují vaše produkty, nebo naopak zaostávají.
Frequently Asked Questions
Co je to čisté skóre promotérů (NPS)?
Čisté skóre promotérů či propagátorů (NPS) je metrika pro hodnocení loajality zákazníků dané společnosti. Jedná se o alternativní měřítko k důvěře zákazníků. Podle výzkumu společnosti Bain & Company může NPS zvýšit příjem společnosti.
Jak se NPS vypočítává?
Chcete-li vypočítat NPS, odečtěte procento kritiků od procenta příznivců. Pokud tedy např. 50 % vašich respondentů byli propagátoři a 20 % kritici, pak výsledek NPS je 30 %. Čím vyšší procento, tím lépe pro vaši firmu.
Můžete v LiveAgent měřit NPS?
Pomocí služby LiveAgent můžete měřit Čisté skóre propagátorů (NPS). Jako uživatel máte přístup ke všem nástrojům potřebným k provádění průzkumů a měření spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí integraci se službou Nicereply. Jedná se o plně přizpůsobitelný nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje mnoho způsobů distribuce průzkumů klientům.
Pokud vás zajímá, jaké další detaily skrývá téma čisté skóre propagátorů (NPS), určitě navštivte naši stránku, kde toto téma podrobně vysvětlujeme. Dozvíte se, jak čisté skóre propagátorů pomáhá firmám zlepšovat zákaznickou zkušenost. Pokud máte otázky ohledně NPS, podívejte se na naši sekci Frequently Asked Questions. Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy a dozvíte se, jak můžete využít NPS ve své firmě.