Co je to mobilní SDK?
Sada pro vývoj mobilního softwaru poskytuje nástroje pro integraci softwaru přímo do aplikace. Díky tomu můžete ke službám přistupovat odkudkoli na světě prostřednictvím mobilního zařízení. Akce, které můžete provádět pomocí mobilní SDK uvnitř softwarového odvětví helpdesku, jsou zahrnutí, vytváření, prohlížení a komentování tiketů a přístup ke znalostní databázi.
Funguje perfektně s operačními systémy Android i iOS.
Frequently Asked Questions
Co znamená mobilní SDK?
SDK neboli Software Development Kit je stažitelný softwarový balíček, který obsahuje nástroje potřebné k sestavování na platformě. SDK umožňuje integraci softwaru s aplikací. Díky tomu můžete ke službám přistupovat odkudkoli na světě pomocí mobilního zařízení.
Jaké činnosti můžete provádět pomocí mobilního SDK?
Mobilní SDK umožňuje integraci softwaru s aplikací. Díky tomu můžete rozšířit oblast svých aktivit. Činnosti, které lze provádět pomocí mobilní sady SDK, jsou vytváření, prohlížení a komentování tiketů a přístup do znalostní databáze, pokud to helpdesk software podporuje.
Pokud jste se dozvěděli, co je to mobilní SDK, možná vás bude zajímat, jak mobilní aplikace Helpdesk mohou zlepšit vaši zákaznickou podporu. Objevte, kolik stojí aplikace LiveAgent a jak mohou pomoci vašemu týmu.
Zajímá vás, jak zajistit bezpečnost vašeho helpdesku? Přečtěte si o zabezpečení helpdesku a zjistěte, jaké bezpečnostní funkce můžete využít, abyste ochránili data svých zákazníků.
Pokud máte agenturu, zjistěte, proč je software živého chatu pro agentury nepostradatelný pro vaše podnikání. Zjistěte, jak může zlepšit komunikaci s klienty a zvýšit efektivitu vaší agentury.
Pro ty, kteří chtějí integrovat různé systémy, je klíčové pochopit, co je to API. Naučte se, jaké akce jsou dostupné v LiveAgent API a jaké zdroje můžete integrovat do svého systému.