Co je mapování hostitele?
Mapování hostitele je proces mapování URL adresy výchozí domény na URL adresu jiné domény. Tímto způsobem může URL obsahovat název vaší společnosti.
Vaše adresa je ve výchozím nastavení subdoménou LiveAgentu. Pomocí mapování hostitele ji lze změnit na subdoménu vaší vlastní domény. Tuto změnu musí schválit poskytovatel vaší domény.
Například výchozí adresa URL stránky podpory může být podpora.nazevspolecnosti.ladesk.com. Mapování hostitelů vám umožní vytvořit adresu URL podpora.nazevspolecnosti.com.
Zjistěte o mapování hostitele víc.
Frequently Asked Questions
Co je mapování hostitele?
Mapování hostitele je proces, který umožňuje mapovat výchozí adresu URL domény na adresu URL jiné domény. Díky tomu může adresa URL obsahovat název vaší společnosti. Například výchozí adresa URL stránky podpory může být pomoc.nazevspolecnosti.helpdesk.com. Mapování hostitele vytvoří adresu URL podpora.nazevspolecnosti.com.
Jaká je role mapování hostitele?
Mapování hostitele umožňuje lepší kvalitu sdíleného odkazu. Snadněji se pamatuje a také vypadá profesionálněji. Díky tomu bude zákaznický servis vnímán na vyšší úrovni.
Lze v LiveAgentu zkontrolovat mapování hostitele?
Mapování hostitele můžete zkontrolovat v aplikaci LiveAgent. Vše lze provádět v LiveAgent panelu. Stačí zadat "Konfigurace", poté kliknout na "Systém" a "Nastavení domény", kam můžete vložit vlastní doménu. Tím umožníte všem agentům používat vlastní doménu.
Pokud vás zajímá, jak může funkce Vyhledat & Nahradit zlepšit vaši zákaznickou podporu, určitě si přečtěte tento článek. Dozvíte se, jak efektivně spravovat a aktualizovat informace, což vám pomůže zlepšit komunikaci se zákazníky.
Pro zajištění bezpečnosti vašich dat je důležité rozumět šifrování HTTPS. Tento článek vám vysvětlí, jak šifrování chrání citlivé informace a proč je nezbytné pro důvěru zákazníků.
Pokud chcete zvýšit celkovou bezpečnost svého helpdesku, doporučujeme přečíst si o zabezpečení helpdesku. Najdete zde užitečné tipy, jak implementovat bezpečnostní opatření a tím zlepšit zákaznickou zkušenost.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.