Kdo je manager zákaznického servisu?
Manažer zákaznického servisu je osoba, která je zodpovědná za oddělení zákaznického servisu. Tato osoba má mnoho odpovědností, jako je stanovení strategií, úkolů, zásad a standardů obsluhy, vedení a motivace pracovníků zákaznického servisu.
Manažeři zákaznických služeb musí školit zástupce zákazníků, aby poskytovali co nejlepší podporu, budovali loajální vztahy se zákazníky a měli skvělé znalosti o produktech a službách. Musí analyzovat data, vytvářet reporty a mají také některé finanční povinnosti. Manažer zákaznického servisu tedy musí být trpělivý, IT zručný, přátelský, schopný pracovat pod tlakem.
Frequently Asked Questions
Kdo je manager zákaznického servisu?
Manažer zákaznického servisu, známý také jako manažer péče o zákazníky, je osoba, která se stará o spokojenost zákazníků a potenciálních zákazníků společnosti. Mezi jeho úkoly patří především poskytovat vynikající služby zákazníkům, starat se o servisní tým a také vytvářet řešení, která tyto služby zlepšují.
Jaké jsou odpovědnosti managera zákaznického servisu?
Mezi povinnosti manažera zákaznického servisu patří poskytování komplexního zákaznického servisu společnosti. K dosažení tohoto cíle by měl manažer efektivně delegovat některé dotazy zákazníků na specializovaný tým, spravovat zákaznické účty i příchozí hovory a e-maily. Měl by také vést záznamy o interakcích mezi agenty a klienty a konkrétní záznamy o přijatých opatřeních. Nesmírně důležité je také budovat vztahy se zaměstnanci a pečovat o jejich rozvoj.
Můžete přidat managera zákaznického servisu v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent nemáte k dispozici roli Manažera zákaznické podpory, ale osoba s touto rolí může mít více oprávnění než agent. Proto se vyplatí přidělit mu roli správce nebo vlastníka (v závislosti na potřebách a politice firmy). Může pak správně spravovat tým a data.
Po přečtení této stránky by vás mohl zajímat článek o zabezpečení helpdesku. Zjistíte, jak zabezpečit svůj helpdesk pomocí šifrování HTTPS a dvoufázového ověření.
Další užitečný článek se zaměřuje na call centrum zákaznické služby. Naučíte se, jak vybrat správné call centrum a jaké jsou jeho klíčové vlastnosti.
Pokud vás zajímá management znalostí, podívejte se na článek o manažeru znalostí. Dozvíte se, jaké odpovědnosti má tento manažer a proč je důležitý pro firmu.
A konečně, pokud chcete zlepšit svůj zákaznický servis, přečtěte si článek o zákaznické podpoře. Článek nabízí tipy na zlepšení a popisuje důležitost kvalitního zákaznického servisu.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.