Co jsou to makra?
Mohou existovat určité činnosti, které váš tým podpory neustále opakuje. Abyste ušetřili jejich čas, můžete vytvořit připravené odpovědi nebo akce a nechat svůj tým, aby je použil, místo aby musel pokaždé procházet celým procesem.
Makra (neboli předdefinované odpovědi) jsou rychlým způsobem, jak odpovědět na potřeby zákazníků. Pomáhají také dosáhnout konzistence odpovědí různých členů týmu podpory.
Přečtěte si více o předdefinovaných zprávách ve službě LiveAgent
Frequently Asked Questions
Co jsou to makra?
Makro je šablona zprávy, která se odešle, když zákazník obdrží odpovídající lístek podpory. Díky makrům můžete svou práci automatizovat, protože umožňují poskytovat opakované odpovědi. Agent nemusí pokaždé vytvářet novou zprávu.
Vyplatí se makra používat?
Použití maker je nezbytné. Rozhodně usnadňují práci a šetří čas. Umožňují zautomatizovat práci, protože nemusíte psát stejnou zprávu mnohokrát, pokaždé, když přijde zákazník se stejným dotazem. díky nim dostane zákazník téměř okamžitou odpověď na svůj dotaz.
Poskytuje LiveAgent makra?
LiveAgent poskytuje makra. Předpřipravené zprávy umožňují rychle reagovat na běžné požadavky pomocí standardní odpovědi.Místo psaní odpovědi použije připravenou zprávu, která klientovi sdělí, jak problém vyřešit.
Pokud vás zajímají další informace o zlepšení zákaznické podpory, určitě byste měli navštívit stránku o helpdesk podpoře. Zde se dozvíte, co přesně helpdesk podpora zahrnuje a jak může přispět k efektivnějšímu řešení dotazů vašich zákazníků.
Pro detailnější přehled o call centrech doporučujeme článek o call centru zákaznické služby. Tento článek vám může pomoci pochopit, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu a jaké jsou základní vlastnosti pracovníka zákaznického servisu.
Pokud hledáte konkrétní nástroje a šablony pro vaši helpdesk podporu, podívejte se na bezplatné šablony helpdesku. Tyto šablony vám umožní zrychlit a zefektivnit komunikaci se zákazníky díky předem připraveným odpovědím.
A nakonec, pokud spolupracujete se společností Slack nebo se o to zajímáte, určitě navštivte stránku o kontaktech helpdesku Slack. Zde najdete všechny potřebné kontakty na zákaznickou podporu Slacku včetně e-mailu, live chatu a call centra.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!