Co je live chat podpora?
Live chat je jedním z nástrojů helpdesk softwaru, který umožňuje zákazníkům, aby se s vámi spojili přes vaše webové stránky.
Při výběru vhodného helpdesk řešení, které obsahuje nativní aplikaci live chatu, je důležité zvážit rychlost live chat widgetu, ale také funkčnost. Čím rychleji se widget tlačítka chatu načítá, tím rychleji můžete přeměnit návštěvníky svého webu v platící zákazníky. Pro více informací o live chatu, navštivte tento odkaz.
Jak chatovat se zákaznickou službou?
Zákazníci mohou s agenty zákaznické podpory chatovat v reálném čase pomocí widgetu chatu, který je umístěn na webových stránkách firmy.
Mají zákazníci rádi live chat?
Jak zákazníci, tak firmy si nemohou live chat vynachválit, neboť je rychlý, efektivní a šetři náklady. Přes live chat mohou zákazníci obdržet odpověď do několika minut. Ačkoliv se průměrný čas odpovědi u jednotlivých firem a oborů značně liší, je nepsaným pravidlem, že by tato doba měla být výrazně kratší než přes e-mail a telefon.
Jste-li připraveni zjistit, jak může live chat vylepšit vaši zákaznickou službu, vyzkoušejte 14-denní bezplatnou zkušební verzi live chatu od LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Co znamená live chat podpora?
Live chat podpora je schopnost textového chatování přes internet mezi klientem a týmem podpory. Přes live chat mohou zákazníci posílat své dotazy ohledně produktů či služeb, které daná firma nabízí, a rychle obdržet odpověď. Live chat také automatizuje a urychluje práci vašeho týmu zákaznické podpory.
Jaké jsou prvky live chat podpory?
Největší předností live chatu je, že umožňuje snadnou komunikaci. Dále umožňuje interagovat se zákazníky pomocí smajlíků, sdílení videa, ale také hlasových zpráv. Nelze opomenout fakt, že klient může díky live chatu zahájit konverzaci kdykoliv, a ještě k tomu dostane takřka okamžitou odpověď.
Jak LiveAgent poskytuje live chat podporu?
Live chat je dostupný v LiveAgentu. Díky tomu mohou týmy zákaznické podpory, které používají LiveAgent, poskytovat podporu svým klientům v reálném čase. Najdete v něm všechny funkce, které budete potřebovat.
Pokud vás zajímá, jak může live chat zlepšit vaši zákaznickou podporu, určitě si přečtěte, jaké funkce a výhody vám může přinést. Zjistíte, proč je důležité vybírat správný software pro live chat a jaké problémy může vyřešit.
Prohlédněte si také, co dělá zástupce zákazníka, a jak může software pro zákaznický servis podpořit jejich práci. Tato informace může být klíčová pro zlepšení efektivity vašeho týmu.
Pokud se chcete dozvědět více o live chat agentech, zjistěte, jaké dovednosti by měli mít a jak rychle by měli reagovat na dotazy zákazníků. Tyto tipy vám pomohou zlepšit efektivitu vašich live chat agentů.
A konečně, pokud vás zajímá, co je to klient chatu, podívejte se na různé typy a funkce, které nabízejí. Tato znalost vám pomůže zlepšit komunikaci a produktivitu vašeho týmu.