Co je to kontextová nápověda?
LiveAgent nabízí widgety pro vyhledávání, které lze vložit na vaše webové stránky s kontextovou nápovědou. Kontextová nápověda automaticky navrhuje články znalostní databáze na základě klíčových slov, která začnete zadávat. To skutečně pozvedne zákaznickou zkušenost a může také snížit počet nově zadaných tiketů.
Frequently Asked Questions
Co je kontextová nápověda?
Kontextová nápověda poskytuje nápovědu v určitém bodě stavu softwaru přesně v situaci, která s tímto stavem souvisí. Přesněji to znamená, že taková nápověda obsahuje pouze nejnutnější informace, které klient potřebuje k překonání svého problému. Taková nápověda je zabudována přímo do rozhraní.
Jak funguje kontextová nápověda?
Kontextová nápověda obvykle funguje tak, že systém může uživateli navrhnout, jaké články nebo jiný obsah by měl znát, a to na základě rozpoznání adresy URL webové stránky, na které se uživatel nachází. Jedná se o nejlepší návrhy, které by měly klientovi pomoci s jeho problémem.
Umožňuje LiveAgent kontextovou nápovědu?
LiveAgent nabízí widgety pro vyhledávání, které můžete vložit kamkoli na své stránky. Klient tak může získat kontextovou nápovědu. Systém na základě zadaných klíčových slov automaticky navrhuje články ze znalostní databáze, ve kterých lze najít informace k danému tématu.
Po přečtení o kontextové nápovědě by vás mohlo zajímat, co je to helpdesk portál. Tento koncept vám pomůže lépe porozumět, jak zlepšit zákaznickou podporu a poskytnout efektivní služby.
Dále si můžete prohlédnout bázi znalostí, která nabízí různé obsahy pro agenty a zákazníky a pomáhá zlepšit zákaznickou podporu.
Pokud vás zajímají praktické rady, podívejte se na osvědčené postupy pro helpdesk. Těchto 15 praktik vám pomůže zlepšit vaši zákaznickou službu.
Také by vás mohlo zajímat, co je subdoména. Tento pojem vám pomůže pochopit, jak můžete efektivněji strukturovat vaše online služby.