Co jsou kontaktní body?
Kontaktní bod je doba, kdy je zákazník před nákupem nebo po něm z různých důvodů v kontaktu s vaší společností.
Období před nákupem produktu, kdy zákazník hledá a vyhledává různé produkty vaší společnosti, se nazývá kontaktní bod.
Období po zakoupení produktu od vaší společnosti, kdy zákazník zavolá kvůli opravě nebo jakémukoli dotazu týkajícímu se produktu, se také nazývá kontaktní bod.
Společnosti musí propagovat své výrobky tak, aby se jich dotýkalo co nejvíce lidí. Čím vyšší počet kontaktních bodů společnost má, tím lépe pro ni.
Frequently Asked Questions
Co jsou kontaktní body?
Kontaktní body jsou okamžiky, kdy zákazník kontaktuje vaši společnost před nebo po zakoupení daného produktu nebo služby z různých důvodů, např. aby se dozvěděl více o konkrétním produktu nebo podal stížnost.
Jaké jsou nejtypičtější kontaktní body?
Nejtypičtějšími kontaktními body jsou komunikace se zákaznickým servisem prostřednictvím různých kanálů, komentáře na sociálních sítích, zanechávání hodnocení a recenzí na webu.
Je možné zpřístupnit si všechny kontaktní body v LiveAgent?
V LiveAgent můžete vyhodnotit všechny body kontaktu, které souvisejí s komunikačními kanály, díky nimž mohou zákazníci a potenciální zákazníci kontaktovat vaši značku.
Pokud chcete dále zlepšit své znalosti o kontaktních bodech, můžete si přečíst článek na téma Call centrum zákaznické služby. Zjistíte, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu a jaké jsou základní vlastnosti pracovníka zákaznického servisu.
Dále by vás mohlo zajímat, jak zajistit bezpečnost vašeho helpdesku. Článek Zabezpečení helpdesku vám poskytne přehled bezpečnostních funkcí, jako je dvoufázové ověření nebo GDPR.
Pro ty, kteří hledají efektivní samoobslužná řešení, je tu článek o Funkcích zákaznického portálu. Dozvíte se, jaké funkce by měl zákaznický portál obsahovat a jaké faktory zvážit při výběru softwaru.
Pokud se chcete dozvědět více o efektivní komunikaci se zákazníky, podívejte se na Šablony navazujících e-mailů zákaznického servisu. Tento článek vám nabídne různé typy e-mailů, které můžete použít k udržení pozitivního vztahu se zákazníky.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.