Co je koncový uživatel?
Koncoví uživatelé jsou lidé zodpovědní za vytváření zákaznických požadavků z jakéhokoliv zdroje, například help-centra, Facebooku, e-mailu atd.
Zákazníci se rovněž označují jako koncoví uživatelé, jelikož používají produkty, které již byly vyrobeny a uvedeny na trh. V souvislosti se zákazníky může být koncový uživatel jak osoba, tak organizace.
Frequently Asked Questions
Kdo je koncový uživatel?
Koncový uživatel je osoba, která používá či plánuje používat zakoupené produkty a služby. Koncoví uživatelé se liší od uživatelů jako jsou správci systémů, správci databází, technologičtí experti a vývojáři, neboť nejsou technicky zdatní. Jsou to lidé, kteří pokládají zákaznické službě dotazy.
Jakou má koncový uživatel roli?
Koncoví uživatelé mají za úkol najít chyby, které vývojáři a lidé se speciálními znalostmi nemohou najít. Koncoví uživatelé navíc mají dobré povědomí o tom, jakými způsoby lze vylepšit produkty, aby se zvýšila jejich hodnota. Díky tomu se mohou služby i produkty vyvíjet a případné chyby se podchytí mnohem rychleji.
Lze v Live Agentu zjistit, kdo je koncový uživatel?
Zjistit, kdo je koncový uživatel, můžete v LiveAgent panelu. Hned vedle seznamu jednotlivých tiketů najdete informace o současných uživatelích. Historii každého uživatele můžete pravidelně kontrolovat. To vám umožní mít neustálý přehled o aktuálním stavu.
Pokud vás zajímá, jak zlepšit váš zákaznický servis, podívejte se na náš článek Co je to zákaznická podpora?, kde najdete užitečné tipy a rady. Zjistíte, proč je zákaznický servis důležitý a jaké jsou základy jeho softwaru. Dále se můžete podívat na Call centrum zákaznické služby, kde se dozvíte, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu a jaké jsou jeho hlavní povinnosti. Pokud chcete zefektivnit svou práci, prozkoumejte článek o Řízení projektu, kde se dozvíte, co je integrace projektového řízení a jak vám může pomoci. A pro lepší porozumění vašim zákazníkům zkuste Segmentace zákazníků, abyste zjistili, proč je důležitá a jak ji efektivně využít.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"