Co je kanál podpory?
Kanály podpory jsou e-mail, živý chat, telefon, Facebook a Twitter. Kanál podpory je v podstatě médium, jehož prostřednictvím probíhá komunikace mezi vámi a vašimi zákazníky.
Některé softwary pro helpdesk nabízejí jako kanál podpory pouze e-mail, jiné se zaměřují především na živý chat. LiveAgent je vícekanálový helpdesk, takže integruje všechny výše uvedené kanály podpory v jedné aplikaci.
Frequently Asked Questions
Jak definovat kanál podpory?
Kanál podpory je médium, jehož prostřednictvím může zákazník kontaktovat společnost nebo značku. Zákaznický servis může být prováděn nejen prostřednictvím jednoho kanálu, ale také vícekanálově.
Jaké jsou nejpopulárnější kanály podpory?
Nejoblíbenějšími kanály podpory jsou e-mail, sociální média, živý chat, widget podpory na místě, fóra nebo diskusní skupiny, telefonní hovory a samoobslužná znalostní databáze.
Jaké kanály podpory můžete v LiveAgentu využít?
V LiveAgent můžete využívat všechny kanály podpory, které potřebujete: e-mail, živý chat, telefon, Facebook, Twitter a samoobslužnou znalostní databázi.
Po přečtení této stránky byste se mohli podívat na článek o helpdesk podpoře, kde se dozvíte, jak efektivně řídit zákaznické dotazy. Získáte také přehled o tom, jak může helpdesk podpora zlepšit vaši zákaznickou zkušenost.
Dalším krokem by mohlo být prozkoumání zabezpečení helpdesku, kde se naučíte, jak chránit data svých zákazníků. Tento článek vám ukáže různé bezpečnostní funkce, které můžete implementovat.
Pokud se zajímáte o call centrum zákaznické služby, článek vám pomůže pochopit, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu. Zjistíte také, jaké jsou povinnosti pracovníků v call centru.
Pro ty, kteří chtějí zlepšit komunikaci se zákazníky, je tu článek o live chat podpoře. Zjistíte, jak efektivně využívat live chat ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Nakonec si můžete přečíst o osvědčených postupech pro helpdesk, kde najdete užitečné tipy pro optimalizaci procesů helpdesku. Tento článek vám poskytne praktické rady, jak zlepšit výkon vašeho helpdesku.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!