Co je hromadný import?
Nástroj pro hromadný import přidává do systému rychleji a snadněji mnoho uživatelů. Použijte jej k přidání nových uživatelů nebo k aktualizaci stávajících uživatelů či organizací. Připravte soubor CSV oddělený čárkami, který bude obsahovat všechny potřebné údaje o uživateli nebo organizaci.
Frequently Asked Questions
Co znamená hromadný import?
hromadný import je rychlejší metodou jak přidávat velké objemy dat. Obvykle se používá pro velké objemy dat, které vyžadují složitější metody přenosu.
Jakou roli má hromadný import?
Hromadný import umožňuje přidat více uživatelů najednou. Nemusíte tak přidávat uživatele jednoho po druhém. Kromě základních údajů o zákaznících (telefon, e-mail) můžete importovat i podrobnější údaje, které máte k dispozici.
Jak postupovat při hromadném importu v LiveAgent?
Chcete-li provést hromadný import v aplikaci LiveAgent, musíte připravit soubor CSV, ve kterém budou hodnoty odděleny čárkami. Ten by měl obsahovat všechny potřebné údaje o uživateli nebo organizaci. Tento nástroj umožňuje rychleji a snadněji přidat do systému více uživatelů.
Pokud vás zajímá, jak funguje helpdesk portál, je užitečné se podívat na jeho funkce a výhody. Zjistíte, jak může zlepšit vaše zákaznické služby a usnadnit komunikaci se zákazníky. Další zajímavé čtení najdete v článku o helpdesk podpoře, kde se dozvíte, co všechno tato podpora zahrnuje a jak může posílit váš tým. Pokud vás zajímá, jaké funkce nabízí helpdesk na sociálních sítích, tento článek vám poskytne přehled důležitých integrací a způsobů, jak efektivně řídit zákaznické interakce. Pro ty, kteří se zabývají mezinárodními trhy, je důležité vědět o vícejazyčných funkcích, které mohou poskytnout podporu v různých jazycích a tím rozšířit dosah vaší zákaznické podpory. Nakonec, pokud hledáte způsoby, jak efektivně propojit různé nástroje a služby, podívejte se na článek o helpdeskových integracích, kde najdete informace o možnostech integrace a jejich výhodách.