Co je hodnocení spokojenosti zákazníka?
Zákazníci mohou po vyřešení jejich tiketu zanechat zpětnou vazbu, což se provádí pomocí jednoduchého dotazníku s dvěma možnostmi: dobrým, či špatným hodnocením. V případě, že chtějí vyjádřit svůj názor, mohou rovněž zanechat komentář. Hodnocení spokojenosti zákazníka je skvělým způsobem, jak zjistit efektivitu vašich agentů.
Hodnocení mohou provádět pouze zákazníci, nikoliv agenti, a to ani v případě, že si tiket sami vyžádali.
Frequently Asked Questions
Co je hodnocení spokojenosti zákazníka?
Hodnocení spokojenosti zákazníka je míra, která ukazuje, jak je zákazník spokojen se zákaznickou podporou. Klienti mohou odpovídat poté, co agent vyřeší jejich případ. Obvykle se jedná o obyčejný dotazník s hodnocením (dobrým či špatným).
Jak vypočítat hodnocení spokojenosti zákazníka?
Hodnocení spokojenosti zákazníka lze vypočítat, například prostřednictvím prostého dotazníků, který se zákazníkům zpřístupní po vyřešení jejich žádosti. Zákazník dá dobré, či špatné hodnocení a na základě hodnotící škály pak můžeme posoudit, zda je s podporou spokojen.
Jak zlepšit hodnocení spokojenosti zákazníka?
Chcete-li zvýšit hodnocení spokojenosti zákazníka, musíte vylepšit svou zákaznickou podporu. K jednotlivým zákazníkům je třeba přistupovat individuálně a věnovat jim dostatečnou pozornost. Dejte svým zákazníkům na výběr z většího počtu komunikačních kanálů, ať se sami rozhodnou, který jim nejvíce vyhovuje. Odpovídejte na jejich problémy rychle a srozumitelně. Shromažďujte od zákazníků zpětnou vazbu a hodnocení, které následně využijete k postupnému zlepšování svých služeb.
Pokud vás zajímá, co skutečně znamená hodnocení spokojenosti zákazníků, je dobré prozkoumat jeho detaily a jak může ovlivnit váš podnik. Na této stránce najdete vysvětlení, proč je spokojenost zákazníků klíčová pro úspěch. Pro ty, kteří chtějí vědět více o zlepšení obsluhy zákazníků, jsou zde tipy pro zlepšení obsluhy zákazníků ve frontě, které zahrnují praktické rady, jak efektivně zvládat fronty a zlepšit zákaznický servis. Pokud se chcete dozvědět více o funkcích, které mohou zlepšit vaše zákaznické služby, podívejte se na článek o funkci Vyhledat & Nahradit, která vám může pomoci optimalizovat vaši práci. A pokud se snažíte pochopit, co přesně je zákaznická podpora a proč je důležitá, návštěva stránky co je to zákaznická podpora vám poskytne cenné informace a tipy, jak ji efektivně využít.
Spokojenost se zákaznickým servisem
Objevte, jak LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí pokročilého softwaru pro zákaznickou podporu. Získejte přehled o strategiích pro měření a zlepšení zákaznické spokojenosti, včetně CSAT a net promoter score. Vyzkoušejte zdarma bez závazků a získejte důvěru s hodnocením 4.8/5 na G2 Crowd.