Co je hlídač tiketů?
Často chcete vidět průběh tiketu, i když může být přiřazen konkrétnímu agentovi nebo oddělení. To se může stát v mnoha situacích, např. tiket byl vytvořen VIP zákazníkem nebo jej vyřizuje nově přijatý pracovník a vy na něj chcete mít jednoduše přehled.
Frequently Asked Questions
Co znamená hlídač tiketů?
Hlídač tiketu je osoba, která sleduje průběh konkrétního tiketu, ale není za něj zodpovědná. Obdrží oznámení, když dojde k aktualizaci, například k odpovědi na tiket nebo ke změně stavu.
Proč byste měli použít hlídač tiketů?
Hlídače tiketu se vyplatí využít, pokud byl tiket vytvořen například VIP klientem, nebo pokud potřebujete zkontrolovat, zda nový zaměstnanec dobře pracuje s tikety, nebo jen potřebujete mít kontrolu nad konkrétním tiketem.
Poskytuje LiveAgent funkci hlídače tiketu?
LiveAgent nabízí možnost sledování tiketů. Daný tiket lze propojit s pohledem konkrétního agenta nebo celého oddělení.
Po přečtení aktuální stránky by vás mohly zajímat další užitečné informace. Podívejte se na šablony tiketů zdarma, které vám mohou pomoci zjednodušit proces zpracování zákaznických požadavků. Pokud vás zajímá, jaké jsou klíčové výhody tiketovacího systému, navštivte stránku o výhodách tiketovacího systému. Dále se můžete dozvědět více o bezpečnosti zákaznické podpory na stránce o zabezpečení helpdesku, kde najdete informace o různých bezpečnostních funkcích. Pokud vás zajímá, co je to helpdesk portál, můžete si přečíst podrobnosti na stránce helpdesk portál. A nakonec, zjistěte, jak funguje zabudované sledování chatu a jaké výhody může přinést vaší zákaznické podpoře.