Co je hlášení o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami.
Hlášení o spokojenosti neovlivňuje pouze finanční stránka věci, ale také kvalita produktů a poprodejní servis. Mnohdy, když něco koupíme, zjistíme u daného produktu nějaký problém či chybu, kterou následně konzultujeme se zákaznickou službou. A právě zkušenost se systémem zákaznické podpory je jednou z věcí, která rovněž ovlivňuje výsledný report.
Čím lepší hlášení o spokojenosti, tím se většinou daná společnost lépe stará o zákazníky.
Frequently Asked Questions
Co je hlášení o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami. Obvykle ho vytváří společnost, které se daný report týká. Hlášení však nebere v úvahu pouze produkty a služby jako takové, nýbrž i míru spokojenosti se zákaznickou péčí.
Proč se zabývat hlášením o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti by se mělo zpřístupnit zaměstnancům firmy, kterých se týká. Díky němu zjistí, kde jsou jejich silné stránky a kde by na sobě měli zapracovat. Je-li hlášení veřejné, stojí za to přečíst si i to od svých konkurentů. Tímto způsobem se můžete inspirovat novými nápady a zjistit, čemu se raději vyhnout. Zákazníci, kteří plánují zakoupit určitý produkt či službu, si také mohou hlášení přečíst.
Po přečtení o hlášení o spokojenosti zákazníků by vás mohlo zajímat, jak call centrum zákaznické služby může zlepšit interakci s klienty. Objevte základní vlastnosti pracovníka zákaznického servisu, které zajišťují vysokou úroveň služeb. Pro ty, kteří se zajímají o bezpečnost, je důležité prozkoumat zabezpečení helpdesku. Zjistěte více o funkcích, jako je dvoufázové ověření a HTTPS šifrování. Pokud hledáte nástroje pro efektivitu, funkce Vyhledat & Nahradit může být přesně to, co potřebujete. Upravujte a nahrazujte obsah rychle a jednoduše. Pro komplexní pohled na zpětnou vazbu od zákazníků, podívejte se na článek o hodnocení spokojenosti zákazníků. Naučte se, jak měřit a zlepšovat spokojenost svých klientů. A konečně, přečtěte si, jak můžete přinést potěšení zákazníka. Tato strategie vám pomůže překonat očekávání zákazníků a zvýšit jejich loajalitu.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"