Co je hlas?
Komunikace pomocí hlasu může být v mnoha případech jednodušší než přes live chat nebo e-mail. Hovory jsou oblíbené zejména u netechnických otázek, mohou se týkat například předprodeje nebo fakturačních záležitostí, které lze bez problémů vyřešit přes telefon.
Hlasová komunikace v LiveAgentu může probíhat jako:
- Telefon s Telefonem – Zákazník volá ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí hardwarového telefonu.
- Telefon s Počítačem – Zákazník volá z telefonu, ale agent hovor přijme pomocí svého ovládacího panelu v LiveAgentu.
- Telefon s Chytrým zařízením – Funguje podobně jako Telefon s Počítačem, akorát místo počítače se používá chytrý telefon. Zákazník může volat ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí mobilní aplikace LiveAgent, kterou má nainstalovanou na svém mobilním zařízení. Aplikace je poháněna mobilními daty.
- Počítač s Počítačem – pokud na své webové stránky umístíte widget pro volání, budou vám moct zákazníci zavolat přímo ze svého počítače. Funguje to stejně jako přes Skype.

Pokud vás zajímá, jak můžete vylepšit svou zákaznickou podporu, doporučujeme se podívat na stránku o vícejazyčné funkci. Zjistíte, jak může přidání více jazyků zlepšit komunikaci s vašimi zákazníky.
Dalším zajímavým tématem může být Helpdesk portál. Tento článek vám poskytne přehled o tom, jak může helpdesk portál zefektivnit procesy zákaznické podpory a odpoví na často kladené otázky.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!