Co je hlas?
Komunikace pomocí hlasu může být v mnoha případech jednodušší než přes live chat nebo e-mail. Hovory jsou oblíbené zejména u netechnických otázek, mohou se týkat například předprodeje nebo fakturačních záležitostí, které lze bez problémů vyřešit přes telefon.
Hlasová komunikace v LiveAgentu může probíhat jako:
- Telefon s Telefonem – Zákazník volá ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí hardwarového telefonu.
- Telefon s Počítačem – Zákazník volá z telefonu, ale agent hovor přijme pomocí svého ovládacího panelu v LiveAgentu.
- Telefon s Chytrým zařízením – Funguje podobně jako Telefon s Počítačem, akorát místo počítače se používá chytrý telefon. Zákazník může volat ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí mobilní aplikace LiveAgent, kterou má nainstalovanou na svém mobilním zařízení. Aplikace je poháněna mobilními daty.
- Počítač s Počítačem – pokud na své webové stránky umístíte widget pro volání, budou vám moct zákazníci zavolat přímo ze svého počítače. Funguje to stejně jako přes Skype.
Pokud vás zajímá, jak můžete vylepšit svou zákaznickou podporu, doporučujeme se podívat na stránku o vícejazyčné funkci. Zjistíte, jak může přidání více jazyků zlepšit komunikaci s vašimi zákazníky.
Dalším zajímavým tématem může být Helpdesk portál. Tento článek vám poskytne přehled o tom, jak může helpdesk portál zefektivnit procesy zákaznické podpory a odpoví na často kladené otázky.