Co je helpdesk software on-premise?
Software pro on-premise helpdesk vám nabízí infrastrukturu na místě. Stačí jej nainstalovat a hostovat na svých serverech. Nabízí obrovskou flexibilitu a můžete v něm konfigurovat různé věci. Je možné přidávat některé nové funkce nebo měnit ty stávající. Všechna vaše data jsou pod kontrolou a v bezpečí. Helpdesk software on-premise šetří váš čas, peníze a zlepšuje procesy ve vaší organizaci.
Frequently Asked Questions
Co znamená helpdesk software on-premise?
Lokální software podpory poskytuje infrastrukturu. Stačí jej nainstalovat a můžete ho hostovat na svých serverech. Důležité je, že nabízí flexibilitu, takže budete moct konfigurovat potřebné věci a přidávat nové funkce nebo provádět změny těch stávajících. Data máte pod kontrolou a v bezpečí.
Potřebují podniky helpdesk software on-premise?
Lokální software podpory vám dává plnou kontrolu. Helpdesk software on-premise tuto kontrolu poskytuje, proto se ho vyplatí při své činnosti používat. Umožňuje větší bezpečnost, šetří čas a peníze a také zlepšuje procesy v organizaci. Proto je pro firmy ideálním řešením, které zlepší operace celé společnosti.
Jaké jsou základní funkce helpdesk softwaru on-premise?
Mezi základní funkce softwaru pro lokální helpdesk patří možnost plné kontroly nad zařízeními a přístupy, správa interních připojení, ale také umožňuje vytvářet nová řešení a vylepšovat ta stávající. Veškerá data máte pod kontrolou a v bezpečí.
Po přečtení o helpdesk software on-premise, by vás mohly zajímat další osvědčené postupy. Podívejte se na 15 osvědčených praktik pro helpdesk, které vám pomohou zefektivnit vaši zákaznickou podporu.
Pokud hledáte ten nejlepší software pro váš helpdesk, prohlédněte si 15 nejlepších helpdesk softwarů pro rok 2024. Tento článek vám poskytne přehled o tom, jak zlepšit zákaznický servis pomocí správných nástrojů.
Zajímá vás, jak mohou mobilní helpdesk aplikace zlepšit vaši podporu na cestách? Zjistěte více o jejich funkcích a výhodách pro vaše podnikání.
Pokud se chcete dozvědět více o automatizaci procesů ve vaší podpoře, nenechte si ujít článek o automatizaci podpory. Naučíte se, jak nastavit efektivní automatizační postupy, které zlepší spokojenost zákazníků.
A konečně, pro webhostingové společnosti je důležitá efektivní podpora. Prozkoumejte Helpdesk software pro Web hostingové odvětví, který pomůže snižovat zátěž tiketů a chránit důležitá data.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"