Co je helpdesk software?
Helpdesk software řídí vztahy se zákazníky. Jedná se o online platformu, kde agenti řeší zákaznické problémy.
V helpdesk softwaru se každý přijatý problém přemění na tiket. Tyto tikety neobsahují žádné informace o zákaznících, pouze o jejich problému. To může vést k opakování tiketů a frustraci zákazníků.
Helpdesk software nabízí agentům, ale i zákazníkům, celou řadu výhod. Agenti mohou přidělovat, prioritizovat, kategorizovat a jednoduše třídit vyřešené a nevyřešené tikety. Zákaznický portál poskytuje zákazníkům znalostní bázi a komunitní fórum, kde mohou sami nalézt řešení pro svůj problém.
Frequently Asked Questions
Jak definovat helpdesk software?
Software podpory je software, který podporuje činnost týmu zákaznické služby. Díky němu máte možnost integrovat všechny agenty do jednoho místa, přístup do e-mailové schránky, live chat a kontaktní formulář, ale také data o zákaznících, historii kontaktů a hlášení.
Jaké jsou nezbytné funkce helpdesk softwaru?
Mezi nezbytné funkce softwaru technické podpory patří přístup ke všem komunikačním kanálům, jako je e-mail, sociální sítě, live chat a call centrum, dále pak intuitivní rozhraní, možnost integrace s dalšími nástroji, ale také možnosti spolupráce s ostatními agenty. Samozřejmě je třeba se softwarem umět zacházet.
Nabízí LiveAgent helpdesk software?
LiveAgent nabízí software technické podpory, který zahrnuje veškeré funkce, které potřebujete k udržení vašeho oddělení zákaznické služby na té nejvyšší úrovni. Kromě multikanálových funkcí, vám poskytne i přístup k reportům a historii aktivit. Najdete v něm i celou řadu dodatečných funkcí, které zlepší práci vašeho týmu.
Pokud vás zajímá více informací o různých typech helpdesk softwarů, podívejte se na helpdesk software on-premise. Je to skvělá volba pro firmy, které chtějí mít kontrolu nad svými interními systémy. Pro efektivní správu zákaznické podpory je důležité znát osvědčené postupy pro helpdesk. Tato praktická doporučení vám pomohou zlepšit zákaznický servis a zvýšit spokojenost vašich klientů. Pokud hledáte správný nástroj, který vám pomůže organizovat zákaznickou podporu, zjistěte více o nejlepších helpdesk softwarových řešeních pro rok 2024. Tato řešení vám pomohou zajistit efektivní a plynulý provoz vaší firmy. V dnešní době je také důležité mít přístup k podpoře odkudkoliv, a proto jsou mobilní helpdesk aplikace klíčové. Tyto aplikace vám umožní být ve spojení se svými zákazníky i na cestách. Automatizace může výrazně zlepšit vaše procesy, proto se podívejte na automatizaci podpory, kde se dozvíte o výhodách a nastavení automatizace. A pokud pracujete v web hostingovém odvětví, zjistěte, jak může helpdesk software pro web hostingové odvětví přinést vaší firmě výhody jako je snížení objemu tiketů a ochrana důležitých dat.