Co je to GDPR?
GDPR je nařízení vytvořené za účelem sjednocení ochrany osobních údajů v rámci Evropské unie. Jeho hlavním cílem je chránit osobní údaje evropských občanů. GDPR je účinné od 25. května 2018.
Frequently Asked Questions
Co je to GDPR?
GDPR, dlouze General Data Protection Regulation, je legální právní rámec, jenž definuje postupy pro sběr a zpracování osobních dat lidí, žijících na území Evropské unie. Tato regulace je účinná bez ohledu na to, kde se webová stránka nachází, tudíž je platná pro všechny webové stránky, které cílí na evropské občany.
Jaké jsou zásady GDPR?
GDPR stanovuje sedm klíčových principů týkajících se osobních dat, a sice zákonnost, poctivost a transparentnost, omezení účelu, omezení použití dat, preciznost, omezení ukládání dat, integritu a důvěrnost, tj. bezpečnost a také odpovědnost. Regulace jasně stanovuje, jak data shromažďovat, jak je zpracovávat i jak s nimi bezpečně nakládat.
Kde se lze o GDPR dozvědět víc?
Více si o GDPR můžete přečíst přímo na stránkách GDPR.eu, které obsahují uceleného průvodce danými podmínkami. Tyto informace slouží nejen jednotlivcům, ale i organizacím, které provádí aktivity v souvislosti s GDPR a musí se tak těmito regulacemi řídit.
Pokud jste se právě seznámili s podmínkami GDPR, můžete se dále podívat na to, jaký software helpdesku je v souladu s GDPR. Tento software může výrazně zlepšit vaši zákaznickou podporu a zajistit bezpečnost dat.
Další zajímavou funkcí je Vyhledat & Nahradit, která může usnadnit práci s texty. Vyzkoušejte ji zdarma a uvidíte, jak efektivně může pomoci vašemu týmu.
Pokud vás zajímá, jak efektivně odpovídat na dotazy, podívejte se na stránku o Odpovídání. Získáte tam užitečné tipy pro zlepšení komunikace se zákazníky.
Nakonec doporučujeme článek o Dodržování předpisů call centra, kde se dozvíte, jak chránit osobní údaje a zajistit soulad s předpisy. Tato znalost vám pomůže v budování důvěryhodného a bezpečného pracovního prostředí.