Co je formulář tiketu?
Formulář tiketu je něco, čemu v LiveAgent říkáme kontaktní formulář. Používá se buď jako vložený widget, nebo jako vyskakovací widget, pomocí kterého mohou zákazníci kontaktovat váš zákaznický servis. Důvodem, proč tolik společností dává přednost používání kontaktních formulářů místo toho, aby jim zákazníci prostě poslali e-mail přímo, je to, že je mohou přinutit k odeslání dalších informací potřebných k roztřídění příchozích tiketů. Pomocí kontaktního formuláře můžete využít rozevírací nabídky nebo povinná pole a shromáždit od zákazníků více informací předtím, než odešlou své dotazy.
Frequently Asked Questions
Co je formulář tiketu?
Formulář tiketu je sada předdefinovaných polí pro konkrétní požadavek na službu, tj. kontaktní formulář. Nejčastěji se používá jako vestavěný widget nebo vyskakovací widget při vstupu zákazníka na konkrétní stránku.
Jaké jsou výhody používání tiketového formuláře?
Formuláře tiketů lze vytvářet pro mnoho typů požadavků na služby. Umožňují přesné zadávání jednotlivých obsahů. Kromě toho obsahují podrobnosti o konkrétním typu servisního požadavku. Často obsahují rozevírací nabídky nebo povinná pole, která umožňují shromažďovat konkrétní kategorie
Kde je možné umístit tiketový formulář na vaši webovou stránku?
Formulář žádosti můžete umístit kamkoli na své webové stránky. Nejvhodnějším místem je to, kde zákazníci nejčastěji hledají pomoc. Důležité je, aby byl dobře viditelný a snadno přístupný.
Po přečtení stránky o ticketových formulářích by vás mohlo zajímat, jak zlepšit zákaznický servis pomocí integrace s Formuláři Google. Tyto formuláře lze snadno propojit s LiveAgentem a usnadnit tak práci vašim live agentům. Další skvělou možností je prozkoumat galerii kontaktních formulářů, která nabízí širokou škálu předdefinovaných stylů a pozic. Vylepšení designu kontaktních formulářů může výrazně zlepšit interakci se zákazníky. Pokud chcete vědět více o zákaznických formulářích, podívejte se na jejich význam a jak mohou zjednodušit vaše procesy. Časté dotazy týkající se těchto formulářů mohou poskytnout užitečné odpovědi. Pro inspiraci při tvorbě vlastních formulářů si můžete stáhnout šablony tiketů, které jsou připravené k použití. Tyto šablony vám pomohou rychle reagovat na potřeby zákazníků. Nakonec nezapomeňte zajistit zabezpečení helpdesku, které je klíčové pro ochranu dat a soukromí vašich zákazníků. Implementace bezpečnostních funkcí pomůže zvýšit důvěru vašich klientů.