Co je widget zpětné vazby?
Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti. Může mít různou podobu, například může být v podobě průzkumu či obyčejného formuláře.
Je však užitečný i pro zákazníky, neboť používáte-li nějakou aplikaci/webovou stránku poprvé, můžete mít problémy zjistit, jak ji ovládat. V takových případech se přesně hodí widget zpětné vazby, díky němuž se zákazníci jednoduše zbaví veškerých problémů. Firmy pak ocení, že díky němu mohou zlepšovat své webové stránky.
Frequently Asked Questions
Jak definovat widget zpětné vazby?
Widget zpětné vazby je skvělým zdrojem zpětné vazby od zákazníků o nákupním procesu a zákaznické službě. Widget může mít spoustu podob. Může jít o malý zákaznický průzkum spokojenosti, který vložíte do aplikace či na webovou stránku, případně může mít podobu stupnice od 1 do 5, která zákazníkům umožní zhodnotit celkovou spokojenost s produkty a službami.
Jaká je role widgetu zpětné vazby?
Hlavní rolí widgetu zpětné vazby je snadné shromažďování zpětné vazby. Díky němu se můžete ptát zákazníků na dodatečné informace, a to s nízkým vstupním prahem. Navíc můžete shromažďovat zpětnou vazbu za pochodu a snadno ji třídit. V neposlední řadě dáte svým zákazníkům najevo, že se o ně zajímáte a zlepšíte celkový prodejní proces a automatizujete aktivity zákaznické služby.
Lze widget zpětné vazby nastavit v LiveAgentu?
V LiveAgentu lze widget zpětné vazby nastavit. Díky němu snadno získáte zpětnou vazbu od zákazníků. Můžete ho přitom umístit kamkoliv na svých stránkách. Je to skvělý způsob, jak se rychle zbavit problémů na straně klienta. Firma díky widgetu obdrží rychlý signál o problémech a chybách.
Pokud vás zajímá, jak efektivněji organizovat své klienty, podívejte se na skupiny kontaktů, které vám pomohou zlepšit pracovní tok a zvýšit zapojení zákazníků. Pro více informací o různých typech kontaktních skupin a jejich přínosech navštivte tuto stránku.
Pro ty, kteří chtějí lépe pochopit techniku formátování textu, doporučujeme článek o markdown, který vysvětluje, jak snadno zlepšit čitelnost vašeho obsahu. Tento článek obsahuje také časté dotazy a rady, jak zlepšit zákaznický servis.
Pokud se zajímáte o IT podporu, přečtěte si více o IT service desk, kde najdete užitečné informace o tom, jak zefektivnit vaše IT služby. Tento článek také nabízí časté dotazy a tipy na zlepšení zákaznického servisu.
Pro lepší pochopení pojmu hodnota a jejího významu navštivte stránku o hodnotě, která vám poskytne přehled o tom, co hodnota znamená pro vaše podnikání. Zjistíte také, jak může zlepšit váš zákaznický servis.
A pro ty, kteří chtějí mít lepší přehled o svých zákaznících, doporučujeme software pro sledování zákazníků. Tento nástroj vám pomůže zefektivnit komunikaci a zlepšit prodeje, čímž zvýšíte spokojenost svých zákazníků.