Co je externí e-mailová doména?
Externí e-mailová doména je e-mailová adresa, která je spojena se společností, pro kterou pracujete. Například člověk, který pracuje pro Shell, by mohl mít e-mailovou adresu “jmeno@shell.com”. Takto je na první pohled zřejmé, pro jakou firmu daná osoba pracuje.
To lidem umožňuje zjistit autorizaci dané osoby, jelikož externí e-mailovou doménu bez autorizace společnosti, pro kterou pracujete, nezískáte. Pokud pracujete pro kvalitní nadnárodní organizaci, tak jste díky externí e-mailové adrese automaticky důvěryhodnou osobou, neboť taková společnost by nikdy nenajala člověka, který nesplňuje jejich kritéria.
Frequently Asked Questions
Co je externí e-mailová doména?
Když pracujete pro nějakou společnost, vaše e-mailová adresa je s ní obvykle spojena. Pracujete-li například pro firmu XYZ, vaše e-mailová adresa bude abcde@XYZ.com. Takto na první pohled vidíte, že daná osoba pracuje pro společnost XYZ. Externí doména nebývá autorizována vaší společností (až na výjimky).
Lze v LiveAgentu nastavit externí e-mailovou doménu?
V LiveAgentu nelze přímo konfigurovat externí e-mailovou doménu. Můžete však nastavit pravidla, která umožní, aby byly zprávy odesílány na externí e-mailovou adresu. Stačí přejít do "Konfigurace", poté kliknout na "Automatizace" a "Pravidla" a vytvořit nové pravidlo.
Je externí e-mailová doména bezpečná?
Externí doména může být bezpečná, ale to záleží na tom, jak je zabezpečená. Buďte tedy obezřetní a vždy si ověřte důvěryhodnost a úroveň zabezpečení dané domény.
Po přečtení této stránky byste se mohli zajímat o zlepšení zákaznického servisu. Dozvíte se 15 osvědčených postupů pro helpdesk, které vám pomohou optimalizovat služby a zvýšit spokojenost zákazníků.
Dalším zajímavým čtením by mohla být stránka o často kladených dotazech, kde najdete odpovědi na běžné otázky a získáte lepší přehled o službách a produktech. Tato sekce je ideální pro ty, kteří hledají rychlé a efektivní řešení problémů.
Pokud vás zajímá, jak může živý agent posílit váš tým, podívejte se na stránku o migraci z Gmailu. Zjistíte, jak přechod na komplexnější systém může zlepšit vaše komunikační kanály a pracovní postupy.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"