Jaká je definice přizpůsobení?
Přizpůsobit znamená změnit něco tak, aby to vyhovovalo konkrétním potřebám. Pokud je přizpůsobení možné, měníme, upravujeme produkty nebo služby tak, aby vyhovovaly našim osobním a obchodním potřebám. A očekáváme, že bude k dispozici. Chceme se přizpůsobit, abychom mohli být konstruktivnější, věcnější a jedineční.
In customer support, you attend to individual requirements daily. Customer care representatives need to know more about the customer to get the whole picture. Only then can they proceed to offer individualized care. Practical and attentive response prerequisites not only data but multichannel outreach so that you can keep in touch via the platform of choice.
You want to let the customer choose the interface for communication. Being in touch via the channel of the customers’ choice can also be considered a form of customization. Also, if you have customers from various countries and regions, they would appreciate a choice of language for communication. Needless to say, the theme, chat, and call button can be customized.
Because every business is different, you can utilize adaptive customization to suit your business needs. With adaptive customization, you can filter out and use those attributes that fit your customers’ needs. You want to be able to offer customized service and support on various platforms. Whether it is a help desk, call center, or live chat service, the aim is to provide outstanding customer service, not standard but individualized attention. A good CRM and efficient channeling of info will help you do just that.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Proč si společnosti přizpůsobují produkty?
Společnosti přizpůsobují výrobky na míru, protože chtějí zákazníkům nabídnout individuální péči a pozornost. Uvědomují si, že kvalitní služby zákazníkům vyžadují individuální a na míru šitý přístup.
Jak je možné přizpůsobit můj business?
Své podnikání můžete přizpůsobit cílovému publiku, zeměpisné poloze, demografickým nebo jiným kritériím, která si sami zvolíte. Kromě toho se mohou společnosti přizpůsobit tím, že zákazníkům nabídnou konkrétní výběr, který mohou provést.
Pokud vás zajímá, jaký je rozdíl mezi personalizací a přizpůsobením, určitě si přečtěte článek Personalizace vs. Přizpůsobení. Zjistíte, jak obě metody zlepšují zákaznickou zkušenost a kdy je nejlepší je využít.
Objevte, jak efektivně řídit zákaznickou podporu a budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky pomocí databázové technologie. Zvyšte spokojenost zákazníků a zároveň tržby a zisk vaší firmy. Automatizujte procesy a zlepšete kvalitu služeb díky zpětné vazbě a modernímu softwaru. Vyzkoušejte si zdarma LiveAgent a získejte plnou kontrolu nad zákaznickou podporou.