Co je to software pro sledování zákazníků?
Software pro sledování zákazníků se připojí k přáním vaší společnosti. S tímto softwarem máte všechna data uložena a můžete je kdykoli najít. Pokud chtěl někdo nakoupit, ale rozhodl se počkat, můžete všechny záznamy z chatu nebo telefonu sledovat, až o ně znovu projeví zájem. Systém sledování umožňuje přidávat ke konverzacím poznámky a pomáhá vám poznat zákazníka.
Frequently Asked Questions
Jak definovat software pro sledování zákazníků?
Software pro sledování zákazníků je systém, který vám umožní znát celou historii vztahů se zákazníky. Jsou v něm uložena všechna kontaktní místa se zákazníky a projednávaná témata. Podporuje identifikaci případných problémů, které může mít zákazník ve vaší společnosti, a také podporuje přizpůsobení telefonních hovorů a zpráv..
Jaké jsou zásady softwaru pro sledování zákazníků?
Software pro sledování zákazníků by měl zaznamenávat historii kontaktů se zákazníky a akcí, které zákazníci vůči společnosti podnikli.Díky tomu má zákaznický servis možnost analyzovat chování zákazníků. To podporuje zlepšování zákaznického servisu, činnosti organizace a budování image organizace.
Jaké jsou zásady softwaru pro sledování zákazníků?
LiveAgent je skvělým řešením pro nákup zákazníků. Díky němu můžete shromažďovat informace o svých zákaznících a jejich aktivitách s vaším obchodem a zákaznickým servisem. Umožňuje také přidávat poznámky ke konverzacím a setkávat se se zákazníky. Díky tomu můžete v budoucnu personalizovat kontakty s konkrétními zákazníky.
Pokud jste se dozvěděli něco nového o softwaru pro sledování volajících, možná vás bude zajímat, jak přesně tento software funguje a jaké výhody přináší vaší firmě. Tento článek nabízí detailní pohled na různé typy softwaru a jeho funkce, které vám mohou pomoci lépe pochopit jeho význam pro marketingová rozhodnutí.