Co jsou to nástroje zákaznické služby?
Existuje spoustu řešení, které by byly pro vaši zákaznickou službu výhodné. Manažeři musí mít přehled o výkonu zástupců a představitelů firmy, ale také musí analyzovat různá data. Je nezbytné poznat zákazníkovo potřeby a zájmy, které si následně poznamenáte. Dále je důležité kontaktovat zákazníky přes sociální sítě, odpovídat na komentáře a konverzovat s nimi. V neposlední řadě je rovněž nezbytné disponovat vhodnými nástroji zákaznické služby.
Fóra, online komunity, live chat, mobilní aplikace, sociální sítě a mnoho dalších. Nástroje zákaznické služby mohou být skvělým způsobem, jak posílit postavení zákazníků.
Frequently Asked Questions
Jak definovat nástroje zákaznické služby?
Nástroje zákaznické služby jsou nástroje, které se používají v zákaznickém servisu. Díky nim může zákazník komunikovat s odpovědným pracovníkem společnosti, ohlásit problém, podat reklamaci nebo se na něco zeptat. Pokud to firma umožňuje, může rovněž v případě potřeby navázat kontakt s jinými klienty.
Jaké jsou nejoblíbenější nástroje zákaznické služby?
K zajištění co nejvyšší úrovně zákaznické péče je potřeba zákazníkovi poskytnout vhodné formy komunikace. Nejoblíbenějšími nástroji zákaznické služby jsou v současné době online komunity a diskuzní fóra, kde mohou zákazníci komunikovat mezi sebou, ale rovněž i s experty a zástupci firmy. Dalším důležitým nástrojem je live chat, který umožňuje konverzaci v reálném čase, což znamená okamžitou odpověď na zákazníkovi dotazy. Mezi další nástroje patří i sociální sítě, které lze využít k marketingovým a prodejním kampaním, komunikaci s klientem, ale také k vybudování stálé reklamy. Důležitou roli hrají i intuitivní mobilní aplikace, které usnadňují zákaznickou péči a zlepšují zákaznickou zkušenost s danou firmou.
Jaké LiveAgent poskytuje nástroje zákaznické služby?
LiveAgent poskytuje kompletní balíček nástrojů pro zákaznickou službu. Lze ho propojit se sociálními sítěmi, umožňuje live chat, video chat, telefonní hovory, e-maily, komunikaci pomocí slacku nebo vytvoření fóra. V LiveAgentu najdete veškeré nástroje, které potřebujete, u naší každodenní nepřetržité zákaznické služby.
Pokud jste se dozvěděli o nástrojích zákaznické služby, možná vás bude zajímat, jakým způsobem můžete zlepšit zákaznický servis pomocí zabezpečení helpdesku. Zjistěte, jaké bezpečnostní funkce jsou k dispozici a jak mohou chránit vaše data.
Dalším krokem může být prozkoumání, jak efektivní může být call centrum zákaznické služby pro vaši firmu. Přečtěte si o pracovních pozicích v call centru a jejich povinnostech.
Pokud potřebujete inspiraci pro tvorbu zásad, podívejte se na naše šablony zásad zákaznického servisu. Tyto šablony vám pomohou vytvořit efektivní směrnice pro váš tým.
Chcete-li zvýšit vaši efektivitu, podívejte se na funkci Vyhledat & Nahradit. Tato funkce může usnadnit správu vašich dat a zrychlit práci.
Pro lepší mobilní podporu zákazníků, prozkoumejte mobilní helpdesk aplikace. Tyto aplikace vám umožní zůstat ve spojení s vašimi zákazníky odkudkoliv.
Nakonec zjistěte, jak CRM integrace může zlepšit vaši komunikaci se zákazníky. Integrace CRM může pomoci efektivněji spravovat vztahy se zákazníky a zlepšit jejich spokojenost.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.
Spokojenost se zákaznickým servisem
Objevte, jak LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí pokročilého softwaru pro zákaznickou podporu. Získejte přehled o strategiích pro měření a zlepšení zákaznické spokojenosti, včetně CSAT a net promoter score. Vyzkoušejte zdarma bez závazků a získejte důvěru s hodnocením 4.8/5 na G2 Crowd.