Co to je spokojenost zákazníků?
Spokojenost zákazníků je intenzita nebo stupeň spokojenosti s produkty, službami nebo péčí o zákazníky. Je to situace, kdy je zákazník s firmou spokojen. Spokojenost zákazníka odráží, zda byla splněna jeho očekávání, či nikoli.
Když společnost zvýší spokojenost zákazníků, může snížit náklady a zvýšit tržby. Spokojený zákazník často doporučí firmu svým přátelům, rodině nebo kolegům a přivede nové potenciální zákazníky. Společnost může zvýšit spokojenost poskytováním kvalitních výrobků, služeb a zákaznické podpory, cenami nebo dobrou atmosférou prodejny. Existuje však i mnoho dalších způsobů.
Frequently Asked Questions
Co je spokojenost zákazníků?
Spokojenost zákazníka je míra jeho spokojenosti s produktem nebo službou, kterou si zakoupil, nebo se zákaznickou podporou. odráží, zda byla splněna očekávání zákazníka a zda byly uspokojeny jeho potřeby.
Jak měřit spokojenost zákazníků?
Spokojenost zákazníků lze měřit několika způsoby. Může to být výsledek spokojenosti zákazníků, díky kterému získáme odpověď na otázku, zda jsou zákazníci se službami spokojeni, či nikoliv. Lze také zkoumat výsledek zákaznického úsilí, který ukazuje, kolik úsilí musel zákazník vynaložit na proces soupisu a kontakt se zákaznickým servisem. Další možností jsou průzkumy s podrobnými dotazy, které jsou zákazníkům zasílány prostřednictvím aplikace, po dokončení služby, e-mailem nebo prostřednictvím chatu.
Jak zvýšit spokojenost zákazníků?
Chcete-li zvýšit spokojenost zákazníků, snažte se, aby zákaznický servis byl na co nejvyšší úrovni - aby zákazník cítil, že je pro vaši značku důležitý. Snažte se také porozumět zákazníkovi a jeho rozhodnutím a reagovat na jeho potřeby. Měli byste také dbát na UX, aby váš zákazník mohl projít nákupním procesem co nejjednodušším a intuitivním způsobem.
Po přečtení této stránky by vás mohlo zajímat, jak probíhá hodnocení spokojenosti zákazníků. Tato stránka vám poskytne přehled o tom, jak měřit a zlepšovat spokojenost vašich zákazníků.
Další zajímavé téma je spokojenost se zákaznickým servisem. Zjistíte zde, co ovlivňuje spokojenost se servisem a jak ji můžete posílit.
Pokud hledáte praktické rady, podívejte se na tipy pro zlepšení obsluhy zákazníků ve frontě. Tento článek nabízí užitečné strategie pro efektivní řízení front zákaznické podpory.
Zajímavý příběh najdete také u WebSupport, kde se dozvíte, jak tato společnost měří spokojenost svých zákazníků a jaké techniky využívá k jejímu zlepšení.
Spokojenost se zákaznickým servisem
Objevte, jak LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí pokročilého softwaru pro zákaznickou podporu. Získejte přehled o strategiích pro měření a zlepšení zákaznické spokojenosti, včetně CSAT a net promoter score. Vyzkoušejte zdarma bez závazků a získejte důvěru s hodnocením 4.8/5 na G2 Crowd.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Objevte, jak měřit spokojenost zákazníků s LiveAgent! Náš článek vysvětluje, jak sledovat loajalitu zákazníků pomocí dotazníků a telefonních hovorů. Zjistěte více o našem nástroji pro průzkumy a bezplatně si vyzkoušejte LiveAgent pro lepší zákaznickou podporu.