Co je to hodnocení úsilí zákazníků?
Jsou vaši zákazníci spokojeni? Jsou spokojeni s vašimi službami a výrobky? Můžete to změřit pomocí skóre zákaznického úsilí – CES. Jedná se o metriku, která ukazuje, jaký mají vaši klienti pocit z úsilí, které museli vynaložit na to, aby komunikovali s vaším týmem zákaznické podpory a získali řešení svého problému.
Vyberte vhodnou otázku a zeptejte se svých zákazníků. Poté na základě odpovědí zákazníků vypočítejte procento skóre zákaznického úsilí. Existuje mnoho způsobů měření, např. prostřednictvím e-mailů nebo dotazníků.
Frequently Asked Questions
Co je to hodnocení úsilí zákazníka (CES)?
Hodnocení úsilí zákazníků (CES) je metrika, která ukazuje, jak zákazníci vaší společnosti vnímají úsilí, které musí vynaložit při komunikaci s týmem zákaznického servisu a při hledání řešení svého problému. Díky tomu můžete testovat efektivitu svého zákaznického servisu.
Jak vypočítat skóre úsilí zákazníka (CES)?
Chcete-li vypočítat skóre úsilí zákazníka (CES), vyberte příslušnou otázku a oslovte s ní své zákazníky. To lze provést např. na základě dotazníku. Nejjednodušší je, když zákazníci odpovídají na stupnici od 1 do 10. Pak vydělíte součet jejich odpovědí počtem dotazovaných zákazníků a získáte tento poměr.
Jak zlepšit hodnocení úsilí zákazníků (CES)?
Chcete-li zvýšit míru úsilí o zákazníka (CES), shromážděte své zákazníky ve vyhrazeném online prostoru. Díky němu se budou moci snadno spojit se zákaznickým servisem i s ostatními zákazníky a odborníky. Druhým nápadem je vytvoření znalostní databáze, která vám pomůže rychle a snadno vyřešit problémy zákazníků. Třetím (a nejdůležitějším) způsobem je efektivní zákaznický servis, který je možný díky vhodnému softwaru.
Pokud vás zajímá, jak zlepšit zákaznickou službu, určitě si přečtěte článek o nástrojích zákaznické služby. Zde se dozvíte, jaké nástroje můžete využít pro efektivnější komunikaci se zákazníky.
Chcete-li se dozvědět více o cílech a osvědčených postupech pro spokojenost zákazníků, navštivte stránku o spokojenosti zákazníků. Tento článek vám nabídne praktické rady, jak zvýšit loajalitu zákazníků a snížit jejich odliv.
Pokud vás zajímají detaily o reportech zákaznických služeb, prozkoumejte článek o reportech o službách zákazníkům. Zjistíte, jaké typy reportů jsou k dispozici a jak je můžete využít ke zlepšení služeb.
Pro ucelený pohled na přehledy o zákaznickém servisu se podívejte na článek o přehledech o zákaznickém servisu. Tento článek vám ukáže, proč jsou tyto přehledy důležité a jak mohou přispět k efektivitě vaší zákaznické podpory.
Spokojenost se zákaznickým servisem
Objevte, jak LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí pokročilého softwaru pro zákaznickou podporu. Získejte přehled o strategiích pro měření a zlepšení zákaznické spokojenosti, včetně CSAT a net promoter score. Vyzkoušejte zdarma bez závazků a získejte důvěru s hodnocením 4.8/5 na G2 Crowd.
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Objevte, jak měřit spokojenost zákazníků s LiveAgent! Náš článek vysvětluje, jak sledovat loajalitu zákazníků pomocí dotazníků a telefonních hovorů. Zjistěte více o našem nástroji pro průzkumy a bezplatně si vyzkoušejte LiveAgent pro lepší zákaznickou podporu.