Co je to vlastní stav?
Otevřený, vyřešený, nový, uzavřený… Jedná se o výchozí stavy tiketu, které odrážejí fázi řešení tiketu. Tyto stavy jsou viditelné pro zákazníky a zástupce zákazníků. Společnosti nejsou stejné a mají různé procesy. V některých případech tedy společnosti potřebují speciální stav tiketu.

Frequently Asked Questions
Co je to vlastní stav/status?
Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tipu. Umožňuje přesně zapadnout do procesu obsluhy zákazníků v dané společnosti. Standardní stavy jsou otevřený, vyřešený, nový, uzavřený.
Jak mohu zkontrolovat vlastní status?
Vlastní statusy můžete zobrazit pod jednotlivými tipy na panelu agenta..
Mohu v aplikaci LiveAgent upravovat vlastní stavy?
Ne, bohužel tuto funkci nenabízíme.
Pokud máte zájem o další zlepšení své zákaznické podpory, doporučujeme se podívat na naše funkce Vyhledat & Nahradit. Tato možnost vám pomůže rychle a efektivně spravovat informace ve vašem systému. Pro lepší organizaci a úsporu času při správě tiketů si určitě prohlédněte naše šablony tiketů zdarma. Tyto šablony vám umožní snadno a rychle odpovídat na časté dotazy. Pokud vás zajímá, jak maximalizovat efektivitu vaší zákaznické podpory na sociálních sítích, podívejte se na naše funkce helpdesku na sociálních sítích. Tato stránka vám ukáže, jaké integrace a nástroje můžete využít pro lepší komunikaci se zákazníky.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"