Co je to vlastní stav?
Otevřený, vyřešený, nový, uzavřený… Jedná se o výchozí stavy tiketu, které odrážejí fázi řešení tiketu. Tyto stavy jsou viditelné pro zákazníky a zástupce zákazníků. Společnosti nejsou stejné a mají různé procesy. V některých případech tedy společnosti potřebují speciální stav tiketu.
Frequently Asked Questions
Co je to vlastní stav/status?
Vlastní status je speciálně vytvořený stav, který přesně odráží stav tipu. Umožňuje přesně zapadnout do procesu obsluhy zákazníků v dané společnosti. Standardní stavy jsou otevřený, vyřešený, nový, uzavřený.
Jak mohu zkontrolovat vlastní status?
Vlastní statusy můžete zobrazit pod jednotlivými tipy na panelu agenta..
Mohu v aplikaci LiveAgent upravovat vlastní stavy?
Ne, bohužel tuto funkci nenabízíme.
Pokud máte zájem o další zlepšení své zákaznické podpory, doporučujeme se podívat na naše funkce Vyhledat & Nahradit. Tato možnost vám pomůže rychle a efektivně spravovat informace ve vašem systému. Pro lepší organizaci a úsporu času při správě tiketů si určitě prohlédněte naše šablony tiketů zdarma. Tyto šablony vám umožní snadno a rychle odpovídat na časté dotazy. Pokud vás zajímá, jak maximalizovat efektivitu vaší zákaznické podpory na sociálních sítích, podívejte se na naše funkce helpdesku na sociálních sítích. Tato stránka vám ukáže, jaké integrace a nástroje můžete využít pro lepší komunikaci se zákazníky.