Co je to CRM software?
Software CRM je speciální typ softwaru, který je určen ke správě obchodních vztahů. Umožňuje uživatelům ukládat a organizovat všechny informace a záznamy týkající se zákazníků, např. jejich kontakty, objednávky, zájmy a mnoho dalšího. Pomáhá také se sledováním potenciálních zákazníků, smluv, zákaznické podpory nebo správy majetku či zdrojů.
V aplikaci LiveAgent můžete ukládat údaje o zákaznících do pole s kontaktními informacemi nebo můžete do aplikace LiveAgent integrovat nástroje CRM.
Frequently Asked Questions
Co je to CRM software?
Software CRM je platforma, která umožňuje kontakt s různými odděleními ve firmě. Díky tomu má každý zaměstnanec společnosti snadný přístup k datům, ať už pracuje v týmu zákaznického servisu, v marketingu nebo v prodeji.
Jaké funkce musí mít software CRM?
Existuje několik základních funkcí softwaru CRM, které vám usnadní práci. První z nich je určitě správa kontaktů, díky níž můžeme kontakty upravovat a mít k nim přístup. Kromě správy kontaktů jsou velmi dobrým vybavením možnosti správy dokumentů a nabídek. Mimořádně důležitou funkcí, která umožňuje lepší práci, je integrace e-mailů.
Jaké jsou osvědčené postupy používání softwaru CRM?
Mezi nejlepší postupy při používání softwaru CRM patří výběr správného softwaru. CRM by měl co nejlépe vyhovovat potřebám značky. Dalším důležitým bodem je školení zaměstnanců. Efektivní zaměstnanec v daném systému CRM bude efektivnější a bude se cítit jistěji. Je také dobré stanovit pravidla jednání a spolupráce, aby měl každý zaměstnanec jasno. CRM je také možnost automatizace, proto je důležité ji dobře využít ve chvílích, které jsou potřeba. Dbejte také na to, aby v CRM byly všechny potřebné údaje a informace.
Po přečtení o CRM softwaru by vás mohlo zajímat, jaké jsou nejlepší CRM softwary pro rok 2022, které mohou zlepšit vaše obchodní procesy. Nebo si můžete přečíst článek o tom, jak vybrat nejlepší software pro zákaznický servis, což je klíčové pro posílení vztahů se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti. Pokud vás zajímá, jak efektivně řídit vaše zákaznické centrum, podívejte se na tipy, jak vybrat call centrum pro vaši firmu. Dále můžete zlepšit svou zákaznickou podporu implementací zabezpečení helpdesku, které chrání citlivé informace a zajišťuje bezpečnost dat.
Objevte klíčové výhody softwaru pro call centrum, který zefektivňuje procesy zákaznické služby, zvyšuje produktivitu a spokojenost zákazníků. LiveAgent nabízí více než 179 funkcí a bezplatnou zkušební verzi, ideální pro podniky všech velikostí. Vyzkoušejte nejlepší řešení pro zlepšení vašeho zákaznického servisu bez závazků!
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.