Co je CRM?
Řízení vztahů se zákazníky, též známé jako CRM, představuje strategie a technologie používané ke správě vztahů a interakcí se zákazníky. Hlavním cílem CRM je zlepšovat a analyzovat obchodní vztahy.
CRM systémy získávají informace o zákaznících z různých kanálů, jako například webových stránek, sociálních sítí, marketingových materiálů atd. Můžete uchovávat obchody, potenciální zákazníky, příležitosti, kontaktní informace a další. Řízení vztahů se zákazníky má rovněž obrovský dopad na vaši společnost. Pomáhá totiž shromažďovat data, řídit tým zákaznické služby a zvyšovat spokojenost zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co znamená zkratka CRM?
Zkratka CRM znamená řízení vztahu se zákazníky. Jednoduše řečeno, díky CRM mohou firmy řídit své firemní vztahy, data a informace s nimi spojené.
Jaké jsou druhy CRM?
Existuje několik různých druhů CRM. První je operační CRM, které zákaznické službě, marketingovému a obchodnímu oddělení pomáhá zlepšovat své služby a podporovat současné i budoucí zákazníky. Druhým typem je kolaborační CRM, které podporuje interakce s dodavateli a distributory. Je založeno na sdílení dat o zákaznících. Dalším typem je analytické CRM, díky němuž můžete analyzovat data a vyvozovat z nich vhodné závěry. Zajímavým druhem je strategické CRM, které staví zákazníky na první místo tím, že používá jejich data a současné trendy. Poslední typ CRM se používá pro řízení kampaní a s jeho pomocí můžete efektivním způsobem řídit obchody i marketingové kampaně.
Je LiveAgent CRM?
LiveAgent je nástroj, který můžete propojit s CRM a podporovat tak jeho aktivity. V LiveAgentu můžete uchovávat údaje o zákaznících v políčku s kontaktními údaji.
Pokud chcete zlepšit zákaznický servis, podívejte se na článek o CRM integraci. Dozvíte se, jak efektivně propojit různé systémy a zlepšit tím komunikaci se zákazníky.
Zajímá vás, jak zabezpečit váš helpdesk? Přečtěte si více o zabezpečení helpdesku, kde najdete informace o ochraně dat a bezpečnostních funkcích.
Pokud hledáte, jak vybrat správné call centrum pro vaši firmu, navštivte stránku o call centru zákaznické služby. Získáte přehled o základních povinnostech a pracovních pozicích v call centru.
Pro tipy na efektivní komunikaci se zákazníky si nenechte ujít článek o komunikaci se zákazníky. Naučíte se, jak správně vést dialog a vyhnout se chybám, které mohou poškodit váš podnik.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!