Co je to komunitní fórum?
Fórum je místo, kde se setkávají vaši zákazníci a zástupci a kde si navzájem pomáhají řešit problémy. Každý záznam ve fóru se změní na ticket. Fórum šetří čas vašich zákaznických zástupců. Zákazníci si mohou snadno pomáhat navzájem tím, že odpovídají na dotazy. Fóra jsou plná tipů a triků, nápadů, vyřešených problémů a otázek a mnoho dalšího. Je nutné, aby se každý zákazník přihlásil, aby mohl odpovídat a na něco se ptát.
Budujte komunitu se zákazníky v LiveAgent a vytvořte si vlastní fórum.
Frequently Asked Questions
Co je to komunitní fórum?
Komunitní fórum je místo setkávání na internetu. Hlavní funkcí takového fóra je možnost diskutovat s ostatními, sdílet znalosti, probírat různá zajímavá témata. V oblasti zákaznických služeb se jedná o samoobslužnou podporu, kde mohou zákazníci získat pomoc bez podpory týmu zákaznických služeb.
Poskytuje LiveAgent komunitní fórum?
LiveAgent poskytuje funkce komunitního fóra. Pokud chcete vytvořit místo plné rad, tipů, nápadů na řešení problémů, vyplatí se investovat čas do jeho utváření. Zákazník, který se chce do takového fóra zapojit, se prostě přihlásí a položí otázku, která ho trápí.
Jaké jsou základní vlastnosti komunitního fóra?
Komunitní fórum by mělo být otevřené zákazníkům, kteří hledají odpovědi na své otázky. Mělo by obsahovat tipy, triky, příklady vyřešených problémů. Jednou z hlavních funkcí je možnost odpovídat zákazníkům, kteří jsou nezávislí a nepotřebují podporu týmu zákaznického servisu.
Pokud vás zajímá, jak můžete zlepšit svou zákaznickou podporu, podívejte se na článek o funkci Vyhledat & Nahradit. Tento nástroj může být užitečný pro efektivní správu a úpravu vaší zákaznické databáze.
Dalším krokem může být prozkoumání, co obnáší helpdesk portál. Zjistíte, jak může usnadnit komunikaci s vašimi zákazníky a odpovídat na jejich nejčastější dotazy.
Pro lepší pochopení zákaznické podpory se podívejte také na článek o helpdesk podpoře. Tento článek vám poskytne přehled o jejím fungování a výhodách.
Pokud je pro vás důležité zabezpečení, doporučujeme článek o zabezpečení helpdesku. Dozvíte se více o funkcích, které chrání vaše data a zajišťují bezpečnost vašeho systému.
Nakonec navštivte centrum pomoci a zjistěte, jak může být užitečné pro poskytování rychlých a přesných odpovědí zákazníkům. Tímto způsobem můžete zlepšit celkovou spokojenost a loajalitu zákazníků.