Co je cíl?
Někdy může být potřeba upozornit systém třetí strany na nový tiket nebo důležitou změnu v tiketu (například novou odpověď v tiketu). Cíle jsou podobné podmínkám.
V závislosti na podmínkách můžete provádět různé úkony buď přímo v LiveAgentu pomocí pravidel, případně v aplikaci třetí strany přes API.
Frequently Asked Questions
Jak definovat pojem cíl?
Cíl je důležitým prvkem, který umožňuje měřit, zda bylo dosaženo plánovaného výsledku.
Jaké jsou výhody používání cílů?
Cíle umožňují posoudit, zda je společnost v určité oblasti úspěšná. Cíle by měly být měřitelné, abyste mohli získat kvantitativní analýzu svého pokroku.
Lze v LiveAgentu používat cíle?
Cíle můžete používat v aplikaci LiveAgent. Budete moci posoudit, zda společnost dosáhla očekávaných výsledků.
Pokud vás zajímá, jak efektivně zvládnout frontu zákaznické podpory, určitě si přečtěte článek o frontě zákaznických služeb. Zde najdete tipy a triky, které vám pomohou zlepšit řazení a řízení požadavků na zákaznickou podporu.
Další zajímavou oblastí může být integrace s CMS systémy, o které se dozvíte více v sekci o CMS integraci. Tento článek vám ukáže, jak může propojení s CMS zlepšit vaše služby a efektivitu.
Pro ty, kteří se chtějí dozvědět více o softwaru jako službě, je ideální přečíst si vysvětlení o Software jako služba (SaaS). Tento článek objasní, jak SaaS funguje a jaké výhody přináší.
Pokud potřebujete objasnění pojmu, co je to odpověď, podívejte se na vysvětlující článek o odpovídání. Zjistíte, jak správně formulovat odpovědi na dotazy zákazníků a zlepšit tak zákaznickou zkušenost.
A nakonec, pokud vás zajímá, co je to helpdesk portál, doporučujeme článek o helpdesk portálu. Tento článek vám pomůže pochopit, jak může helpdesk portál zefektivnit vaši zákaznickou podporu.