Co je to chatovací software?
Chatovací software je nejjednodušší a nenákladný způsob komunikace mezi organizací a jejími zákazníky a návštěvníky webových stránek v reálném čase. Tým zákaznického servisu jej používá k rychlému zodpovídání dotazů.
Každý chatovací software nabízí mnoho funkcí a vlastností. V LiveAgentu můžete na svých webových stránkách nastavit pozvánky na chat, přizpůsobit tlačítko chatu, vidět, co vaši zákazníci píší na chatu a mnoho dalšího. Vaší organizaci přináší mnoho obchodních výhod.
Frequently Asked Questions
Co je to chatovací software?
Chat software je služba, která umožňuje poskytovat zákaznickou podporu v reálném čase. Funguje jako služba okamžitého zasílání zpráv, jejímž prostřednictvím vás mohou zákazníci kontaktovat.
Nabízí LiveAgent chatovací software?
LiveAgent nabízí software pro chat. Díky této funkci a jejím pokročilým funkcím ušetříte čas a můžete ho věnovat budování vztahů během konverzace v reálném čase.
Jaké funkce musí obsahovat software pro chatování?
Existuje několik základních funkcí, které by měl software pro chat obsahovat. První z těchto funkcí jsou automatické zprávy, které umožňují proaktivní obsluhu zákazníků. Důležitou funkcí jsou připravené odpovědi na často kladené otázky. Díky této možnosti dostane zákazník rychlou odpověď a agent nemusí chvíli přemýšlet, čím odpovědět. Další funkcí je ruční zasílání zpráv, které dává možnost budovat vztah s klientem. Důležitý je také chatovací formulář, který umožňuje shromáždit kontaktní údaje zákazníka před zahájením konverzace. Pro servisní tým i zákazníky by mělo být důležité, že zákazník může chat hodnotit. Pro tým je to důležitá zpětná vazba.
Pokud vás zajímá, jak využít live chat pro marketing, určitě si přečtěte o jeho možnostech v oblasti prodeje a zákaznické podpory. Tento nástroj může výrazně zlepšit interakci s klienty a zvýšit vaši konverzi. Chcete-li objevit nejrychlejší live chat, zjistěte, jak může pomoci s problémy jako jsou opuštěné košíky nebo nízká míra konverze. Přečtěte si, jak může snížit provozní náklady a zajistit vyšší spokojenost zákazníků.