Co je centrum pomoci?
Centrum pomoci (též známé jako Help centrum/Znalostní báze/Zákaznický portál) je webová stránka firmy, která slouží jako pomoc zákazníkům, kteří se potýkají s nějakými problémy.
Má-li zákazník problém s produktem či službou, navštíví centrum pomoci, kde najde panel s často kladenými dotazy (FAQ). Většina problémů, s nimiž se zákazníci potýkají, byla již dříve vyřešena, tudíž zde najdou návod, jak je opravit. Někteří samozřejmě mohou mít jiný problém, na který v help centru nenajdou odpověď. V tom případě zavolají zákaznickou službu. V centru pomoci se nachází i kontaktní informace, články o různých problémech, ale i formulář pro zpětnou vazbu.
Zjistěte víc o Zákaznickém portálu v LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Jak definovat centrum pomoci?
Centrum pomoci je obvykle stránka, která umožňuje zákazníkům nalézt odpovědi na své otázky. V závislosti na konkrétní firmě může obsahovat znalostní bázi, formulář k hlášení problémů, live chat podporu, uživatelské příručky a články.
Jakou má centrum pomoci roli?
Centrum pomoci má za úkol poskytovat odpovědi zákazníkům, kteří potřebují pomoc. Může se jednat například o problémy s produktem či službou, hledání detailních provozních instrukcí, hlášení problémů či podání stížnosti na poskytované služby. Mohou také chtít zjistit podrobnější informace o konkrétních produktech, aby se o ně mohli lépe start.
Poskytuje LiveAgent centrum pomoci?
LiveAgent poskytuje centrum pomoci. Je v něm již zabudované a jeho použití je opravdu snadné. Při vytváření účtu se objeví manuál s instrukcemi, který vás provede všemi aktivitami help centra. Kliknutím na Znalostní bázi můžete snadno začít tvořit. Máte možnost přidávat kategorie, články, FAQ nebo fórum.
Pokud jste dočetli až sem, možná vás bude zajímat, co je helpdesk portál. Zjistíte, jak může zlepšit vaše zákaznické služby a zodpovědět časté dotazy.
Dále by vás mohlo zajímat, co je helpdesk podpora. Tato stránka vám pomůže pochopit, jak efektivněji obsluhovat vaše zákazníky.
Pokud potřebujete kontakty na zákaznický servis, podívejte se na kontakty na helpdesk Zazzle. Zde naleznete všechny důležité informace pro rychlou pomoc.
Prozkoumejte také různé nástroje zákaznické služby, které mohou zlepšit vaši komunikaci se zákazníky. Zjistíte, jaké nástroje vám mohou pomoci zvýšit spokojenost zákazníků.
Pokud vás zajímají kontakty na helpdesk jiné společnosti, podívejte se na kontakty helpdesku Trello. Tato stránka vám poskytne veškeré potřebné kontakty pro podporu Trello.
A pokud hledáte lepší řešení pro váš helpdesk, zvažte alternativu ke službě Front. Zjistěte, proč by mohl být LiveAgent tou správnou volbou pro vaši firmu.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.