Co je bílé schéma?
Bílé schéma je název pro jeden z motivů v panelu LiveAgent. Jeho předchůdcem je původní šedé téma, které bylo použito k vývoji nové, bílé alternativy. Design bílého motivu je čistší, ale někteří zákazníci stále dávají přednost použití šedého motivu. V současné době jsou všechny nové účty LiveAgent ve výchozím nastavení nastaveny na bílé schéma, ale výchozí motiv můžete kdykoliv změnit v Konfiguracích.
Agenti si mohou nastavit motiv, který jim vyhovuje.
Frequently Asked Questions
Jak mohu změnit motiv v aplikaci LiveAgent?
Motiv panelu LiveAgent lze změnit v nástroji Konfigurace. Všechny zcela nové účty mají ve výchozím nastavení bílé téma, ale můžete ho snadno změnit.
Jaké jsou rozdíly mezi tématy ve službě LiveAgent?
Můžete si vybrat ze tří předdefinovaných motivů: klasický, minimalistický a montana. Můžete si přidat vlastní logo, nadpisy, sledovací kódy, záhlaví a zápatí, stejně jako přizpůsobit tlačítka a barvy.
Po přečtení o bílém schématu by vás mohlo zajímat zabezpečení helpdesku. Dozvíte se zde o důležitých bezpečnostních funkcích, které mohou zlepšit vaši zákaznickou podporu.
Pokud hledáte efektivní způsoby, jak řídit komunikaci se zákazníky, podívejte se na šablony tiketů. Tyto šablony vám pomohou rychleji reagovat na často kladené dotazy.
Funkce Vyhledat & Nahradit může být také užitečná. Umožňuje vám snadno aktualizovat informace ve vašem systému, což může výrazně zlepšit zákaznickou zkušenost.
Nakonec, pokud chcete zjednodušit podporu svých zákazníků, prozkoumejte šablony helpdesku. Tyto šablony vám pomohou rychle a efektivně řešit zákaznické dotazy.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"