Co je bezplatný web chat?
Bezplatný web chat je systém, který slouží k internetové komunikaci v reálném čase mezi dvěma a více lidmi. Není k němu třeba žádný speciální software – uživatelé používají dostupné webové rozhraní, takže jim bohatě stačí webový prohlížeč. Za bezplatný web chat se pochopitelně nic neplatí. Díky němu si mohou uživatelé vyměňovat textové či hlasové zprávy v reálném čase. Jedná se o rychlý, jednoduchý a snadný způsob komunikace.
Frequently Asked Questions
Co je bezplatný web chat?
Bezplatný web chat je komunikační kanál, který umožňuje kontakt mezi dvěma a více lidmi. Není k němu přitom potřeba žádného speciálního chatovacího softwaru. Rozhraní jsou dostupná ve webovém prohlížeči. Jak z názvu vyplývá, tento chat je zcela zdarma.
Potřebují všechny firmy bezplatný web chat?
Nechceme na vás naléhat, ale pokud chcete poskytovat zákaznické služby na té nejvyšší úrovni a mít náskok před konkurencí, měli byste tuto funkci zavést. Zákazníci díky ní mohou obdržet odpověď na svou otázku v reálném čase, což vede k větší spokojenosti se službou, než kdyby se rozhodli použít jiný kanál. Tímto způsobem se dají pěstovat vztahy se zákazníky, což se promítne i do celkových prodejů. Díky chatu může navíc firma na své stránky přidat hnutí spotřebitelů.
Poskytuje LiveAgent bezplatný web chat?
LiveAgent samozřejmě nabízí bezplatný web chat. Jedná se o jeden s hlavních komunikačních kanálů, na který zákazníci nedají dopustit. Bezplatná aplikace pro live chat, kterou LiveAgent nabízí, je nejrychlejším widgetem na trhu, který si navíc můžete přizpůsobit dle svých potřeb a jazykových preferencí.
Pokud jste se dozvěděli vše o bezplatném webovém chatu, mohl by vás zajímat software živého chatu pro agentury. Tento software nabízí mnoho výhod, které mohou vaší agentuře pomoci zlepšit zákaznický servis.
Dalším užitečným zdrojem je bezplatný chatovací klient, který poskytuje přehled o tom, co může software pro zákaznickou službu nabídnout. Můžete se také podívat na často kladené dotazy, abyste získali více informací.
Pokud vás zajímá, jak zlepšit zákaznický servis, doporučujeme článek o call centru zákaznické služby. Tento článek poskytuje vhled do povinností a základních vlastností pracovníků v call centru.
Nezapomeňte také prozkoumat bezplatný software pro živý chat, který může pomoci vašim webovým stránkám být efektivnější a zlepšit interakci se zákazníky. Tímto způsobem můžete budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a zrychlit prodejní proces.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"