Co je bezplatný online chat?
Bezplatný online chat je druh internetové komunikace mezi dvěma a více lidmi. Jedná se o chat v reálném čase, který využívá webové aplikace. Tento způsob komunikace je rychlejší než komunikace přes fóra či e-maily. Tento způsob chatu je pro všechny zdarma.
Frequently Asked Questions
Jak definovat bezplatný online chat?
Bezplatný online chat je internetový komunikační kanál mezi dvěma a více lidmi. Takovýto chat funguje v reálném čase, k čemuž používá webové aplikace. Umožňuje rychlou komunikaci a je rozhodně příjemnějším a pohodlnějším způsobem komunikace než e-mail či internetová fóra.
Potřebují firmy bezplatný online chat?
Pro firmy je bezplatný online chat takřka nutností, a to z toho důvodu, že většina zákazníků preferuje rychlé odpovědi v reálném čase. Firma, která používá live chat, má nejen konkurenční výhodu, ale zároveň i šetří peníze a může sledovat a analyzovat zákazníky, navíc se zvýší i produktivita zákaznické služby.
Je bezplatný online chat dostupný v LiveAgentu?
LiveAgent nabízí bezplatný online chat. Jedná se o jeden z nejefektivnějších způsobů komunikace se zákazníky, tudíž jej lze považovat za důležitou součást softwaru pro zákaznické služby. Výhodou LiveAgentu je, že se nejedná pouze o live chat, nýbrž kompletní helpdesk se všemi potřebnými funkcemi call centra.
Pokud jste se dozvěděli, co je bezplatný chatovací klient, můžete se podívat na to, jaké další skvělé funkce LiveAgent nabízí. Zjistíte, jak vám může pomoci vytvořit efektivní zákaznickou podporu.
Zajímá vás, jak zlepšit vaši zákaznickou službu? Prozkoumejte, co nabízí zabezpečení helpdesku a jak zajistit bezpečnost vašich dat.
Chcete mít na svých webových stránkách živý chat zdarma? Podívejte se na bezplatný software pro live chat a zjistěte, jak vám může pomoci rychleji reagovat na dotazy zákazníků.
Pokud vás zajímá, co je to helpdesk portál, zjistíte, jak může zlepšit vaše služby a usnadnit komunikaci se zákazníky.
Další zajímavou možností je porozumět helpdesk podpoře, která vám pomůže lépe organizovat a řídit vaše zákaznické interakce.
Nakonec se můžete dozvědět více o tom, co je live online chat, a zjistit, jak může být přínosem pro vaši firmu.