Kdo je běžný agent?
Běžný agent je členem týmu služeb zákazníkům s menšími právy než vedoucí, vedoucí týmu nebo manažer, kteří jsou jmenováni do funkce administrátora. Obvykle má běžný agent roli Agenta, která mu umožňuje řešit a předávat tikety, má přístup do určených oddělení a provádí pouze drobné konfigurace.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kdo je běžný agent?
Běžný agent je pracovník, který je členem týmu zákaznických služeb a má menší pravomoci než jeho nadřízený, vedoucí nebo manažer. Mezi jeho úkoly patří především přímá obsluha zákazníků a efektivní řešení problémů.
Jaká oprávnění má běžný agent?
Běžný agent má práva agenta, tj. přístup ke všem jemu přiděleným tiketům nebo skupinám tiketů, které jsou mu zpřístupněny. Může plně zpracovávat tikety a provádět související činnosti, má přístup do konkrétních oddělení a provádí drobné konfigurace.
Je možné nastavit roli běžného agenta v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent můžete nastavit roli agenta určenou pro personální agenty. Umožňuje provádět úkoly související s agentem a vyřizováním požadavků.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak efektivně používat funkci Vyhledat & Nahradit, podívejte se na stránku Vyhledat & Nahradit funkce. Tato funkce vám může pomoci zlepšit váš zákaznický servis díky možnosti snadného úpravy textů.
Chcete-li pochopit, co znamená odpověď v kontextu zákaznické podpory, navštivte stránku Odpovídání (Vysvětleno). Naučíte se, jak správně a efektivně reagovat na dotazy zákazníků.
Pokud vás zajímají technické aspekty, jako je integrace API, určitě navštivte stránku Co je to intagrace API?. Zjistíte, jak API může podpořit vaše podnikání a zlepšit zákaznický servis.
Pro ty, kteří chtějí vědět více o možnostech propojení s CRM systémy, je tu stránka Co je CRM integrace?. Tato integrace vám umožní mít všechny důležité informace o zákaznících na jednom místě.
A pokud pracujete s různými jazyky, určitě se podívejte na Vícejazyčná funkce. Tato funkce pomůže vaší firmě lépe komunikovat s mezinárodními klienty.
Objevte bezplatného chatovacího klienta od LiveAgent, který zjednoduší vaši osobní i pracovní komunikaci. Umožňuje spravovat okamžité zprávy, třídit kontakty a sdílet soubory, a to vše z jednoho rozhraní. Zlepšete zákaznickou podporu s naším intuitivním softwarem a vyzkoušejte si ho zdarma bez závazků!