Co je automatizace scénářů?
Automatizace scénáře je proces striktně vázaný na provádění Pravidel na základě určitých podmínek. Spuštěním pravidla můžete automatizovat určité scénáře, např. když přijde tiket, který obsahuje klíčové slovo “faktura”, můžete jej na základě scénáře pravidla automaticky označit tagem “Faktura” a předat fakturačnímu oddělení. (Existují statisíce možných variant.)
Frequently Asked Questions
Co je automatizace scénářů?
Automatizace scénářů umožňuje provést více aktualizací tiketů jedním kliknutím. Podporuje činnosti související s vyřizováním opakujících se scénářů.
Jak můžete používat automatizaci scénářů?
Automatizace scénářů usnadňuje provádění opakujících se úkolů. Výrazně automatizuje práci agentů. Agent může vybrat všechny tikety, které lze přiřadit k určitému scénáři, a provést je hromadnými akcemi.
Je funkce automatizace scénářů dostupná v LiveAgent?
Funkce automatizace scénářů je k dispozici v LiveAgent a umožňuje výrazně automatizovat práci týmu zákaznického servisu.
Po přečtení o automatizaci scénářů by vás mohlo zajímat, jak zabezpečení helpdesku může chránit vaše data a zlepšit vaši zákaznickou podporu. Zjistíte, jaké bezpečnostní funkce jsou k dispozici a jak vám pomohou udržet informace v bezpečí.
Pokud uvažujete o vytvoření vlastní znalostní báze, přečtěte si více o vytváření znalostní báze. Tento článek vám ukáže, jak organizovat informace pro vaše agenty a zákazníky.
Pro ty, kteří chtějí začít rychle, jsou k dispozici šablony znalostní báze, které můžete snadno přizpůsobit svým potřebám. Použití těchto šablon vám ušetří čas a zjednoduší proces tvorby obsahu.
Přemýšlíte, jak Magento integrace může zlepšit vaši zákaznickou zkušenost? Zjistěte, jak snadno propojit svou platformu s LiveAgentem a využít její plný potenciál.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak automatizace může zvýšit vaši produktivitu, podívejte se na článek o automatizaci prodeje. Tento článek vám ukáže různé prodejní úlohy, které lze automatizovat, a přínosy, které to přináší.