Co je automatické vytáčení?
Automatické vytáčení (nebo automatický dialer) je software, který automaticky vytáčí čísla ze seznamů volání, a tím ušetří agenty odchozích call center od ručního vytáčení těchto čísel. Systémy automatického vytáčení může využívat řada podniků v různých odvětvích, včetně elektronického obchodu, pohostinství, zdravotnictví, vzdělávacích institucí, poskytovatelů pojišťovacích a finančních služeb, realitních služeb, vymáhání pohledávek, politických organizací (při vedení politických kampaní) a dalších. Pomocí systému automatického vytáčení mohou podniky oslovit a sledovat stovky nebo dokonce tisíce zákazníků, potenciálních zákazníků nebo potenciálních zákazníků v krátkém časovém období.
Agenti call center používají dialery v odchozích kampaních již desítky let. U manuálního vytáčení agenti vytočí číslo buď zadáním na klávesnici, nebo z předem nahraného seznamu kontaktů v systému CRM (Správa vztahů se zákazníky) a pak čekají na spojení hovoru. Automatické vytáčení bylo navrženo tak, aby agentům usnadnilo proces odchozího vytáčení a zvýšilo jejich produktivitu.
Řešení automatického vytáčení call center umožňují zvýšit rychlost vytáčení a dobu hovoru s agentem tím, že vyřadí záznamníky a zkrátí čekací dobu agenta. To vede ke zvýšení produktivity a efektivity call centra. Při použití jako automatického prodejního automatu mohou automatické vytáčení zjednodušit generování potenciálních zákazníků, maximalizovat efektivitu oslovování a studených hovorů a v konečném důsledku zvýšit výkonnost vašeho prodejního týmu.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Co je automatické vytáčení?
Na rozdíl od ručního volání (manuální vytáčení), kdy agenti call centra iniciují odchozí hovory ručním vytáčením jednotlivých čísel ze seznamu kontaktů, systémy automatického volání (automatické vytáčení) umožňují agentům automaticky vytáčet seznam čísel. Pomocí automatického vytáčení mohou agenti uskutečnit stovky nebo tisíce automatických hovorů najednou a oslovit tak potenciální zákazníky. Obchodní týmy mohou efektivně využívat automatické volání při realizaci odchozích marketingových kampaní.
Jak funguje automatické vytáčení?
Automatické vytáčení, jak už název napovídá, automaticky vytáčí sadu kontaktů, takže není nutné vytáčet ručně. Po vytočení čísla mohou systémy automatické volby určit, zda hovor přijme záznamník, zda jej zvedne skutečná osoba nebo zda je linka obsazena. Jakmile hlasový detektor rozpozná, kdo hovor přijal, buď hovor přesměruje na dostupného agenta, nebo osobě, která hovor přijme, poskytne nabídku možností, přehraje předem nahranou zprávu nebo zanechá hlasovou schránku.
Jak můžu nastavit automatické vytáčení?
Nastavení automatického vytáčení vyžaduje počítač, telefonní linku (běžnou nebo VoIP), hlasový modem a software pro automatické vytáčení. Pro zprovoznění softwaru pro automatické vytáčení je třeba nahrát databázi kontaktů, nastavit toky volání a přiřadit agenty. Podle typu použitého automatického vytáčení (prediktivní vytáčení, výkonné vytáčení, náhledové vytáčení, progresivní vytáčení) lze nastavit, jak má systém reagovat v různých scénářích (např. při obsazeném signálu, pokud odpoví člověk nebo zvedne záznamník atd.).
Je automatické vytáčení součástí LiveAgent?
Jakékoli na cloudu založené řešení pro call centra umožňují odchozí volání, ne všechny však obsahují funkci automatického vytáčení. Řešení kontaktního centra LiveAgent v současné době podporuje vytáčení na kliknutí, což je spolu s automatickým vytáčením jedna z nejoblíbenějších technologií používaných v dnešních call centrech. Umožňuje obchodním zástupcům iniciovat odchozí hovory zákazníkům nebo potenciálním zákazníkům na několik kliknutí při prohlížení jejich webových stránek.
Po přečtení o automatickém vytáčení by vás mohlo zajímat, jak funguje robotické vytáčení. Tento článek vám přinese porozumění rozdílům mezi automatickým a robotickým přístupem.
Dalším krokem může být seznámení se s VoIP vytáčením, které rozšiřuje možnosti tradičního vytáčení o internetové technologie. Pochopíte, jak VoIP může zefektivnit vaši komunikaci.
Pokud vás zajímá, jak zvýšit efektivitu vašich hovorů, přečtěte si o progresivním vytáčení. Tento článek vás seznámí s výhodami, jako je menší počet zavěšení a lepší konverze.
A nakonec, nenechte si ujít informace o výkonném vytáčení, které vám může pomoci zlepšit zákaznickou podporu. Zjistíte, jak můžete optimalizovat své operace pro lepší výsledky.
Objevte, jak efektivně řídit zákaznickou podporu a budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky pomocí databázové technologie. Zvyšte spokojenost zákazníků a zároveň tržby a zisk vaší firmy. Automatizujte procesy a zlepšete kvalitu služeb díky zpětné vazbě a modernímu softwaru. Vyzkoušejte si zdarma LiveAgent a získejte plnou kontrolu nad zákaznickou podporou.