Co je archivace?
K dispozici je skvělý nástroj, který pomáhá vyčistit paměť a optimalizovat helpdesk software. Archivací jsou data a informace přeneseny do zřídka používaného úložiště. Je možné archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-maily po určité době. Archivace probíhá automaticky. Pomáhá také oddělit aktivní a archivované požadavky. V LiveAgent můžete také archivovat veškerou komunikaci na sociálních sítích jako komunikaci na Facebooku nebo Twitteru v tiketech.
Frequently Asked Questions
Co znamená archivace?
Archivace je přesun dat na jiné místo v úložišti za účelem jejich dlouhodobého uložení. V aplikaci LiveAgent je možné archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-maily po určité době.
Co můžete archivovat?
V aplikaci LiveAgent můžete archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-mail po určité době. Kromě toho můžete prostřednictvím zpráv archivovat veškerou komunikaci na sociálních sítích (např. na Facebooku a Twitteru).
Nabízí LiveAgent funkci archivace?
LiveAgent nabízí možnost archivace. Díky tomu se průběžně čistí paměť a optimalizuje software technické podpory. Archivace v aplikaci LiveAgent probíhá automaticky. Máte také možnost oddělit aktivní a archivované požadavky.
Pokud vás zajímá, jak zlepšit vaši zákaznickou podporu, mohli byste se podívat na vytváření znalostní báze. Tento článek vám nabídne návody a tipy, jak efektivně sdílet informace se svými zákazníky. Dalším užitečným zdrojem může být článek o subdoménách, který vysvětluje, jak využívat subdomény pro lepší organizaci vaší online přítomnosti. Pokud hledáte šablony pro svou znalostní bázi, podívejte se na sekci šablony znalostní báze, kde najdete užitečné nástroje pro snadné vytváření obsahu.