Co je to API?
API je zkratka pro Application Programming Interface (rozhraní pro programování aplikací). Jedná se o kombinaci různých definic a protokolů, které umožňují vytvářet aplikační software a komunikovat s ním. Zjednodušeně řečeno, rozhraní API umožňuje aplikacím vzájemně komunikovat. O rozhraní API se někdy uvažuje jako o smlouvách s podmínkami mezi dvěma stranami: Pokud jedna strana odešle vzdálený požadavek s určitou strukturou, software druhé strany odpoví.
Rozhraní API se používají především pro softwarové inženýrství – vývoj aplikací nebo integraci nových komponent do stávající struktury. Rozhraní API přinášejí inovativní služby, protože jediná nová aplikace může změnit trh a ovlivnit celé odvětví.
K zajištění bezpečnosti používá funkce API bránu API – softwarovou komponentu mezi klientskou aplikací a backendovými službami. Zabezpečení je nezbytné, pokud používáte architekturu aplikací mikroslužeb, pokud jste přidali monitorovací a analytické nástroje nebo pokud máte zpeněžené rozhraní API.
Existují tři zásady uvolňování rozhraní API:
Soukromé – pouze pro interní použití
Veřejné – veřejně dostupné
Partner – partnerství s konkrétními podniky
LiveAgent využívá rozhraní API služeb k propojení s jinými softwarovými prvky a k integraci s jinými systémy. Podívejte se na kompletní odkaz na rozhraní API aplikace LiveAgent.
Take your help desk service to next level
LiveAgent offers multiple API actions. Try them out today!
Frequently Asked Questions
Co znamená API?
API služeb neboli rozhraní pro programování aplikací je soubor pravidel, který přesně popisuje, jak spolu programy komunikují.
Sdílí LiveAgent své API?
LiveAgent poskytuje veškeré informace o své funkci API.
Jaké akce jsou k dispozici prostřednictvím rozhraní API služby LiveAgent?
Mezi dostupné akce rozhraní API LiveAgent patří: Stáhnout seznam společností. Odstranit konverzace. Vytvořit nové konverzace. Registrace nových zákazníků. Stáhnout seznam oddělení. Odstranění záznamů ze znalostní databáze. Přehledy oddělení.
Pokud vás zajímá, jaké možnosti nabízí API v LiveAgentu, určitě si přečtěte článek Co je to intagrace API?. Tento článek vám pomůže pochopit, jak můžete pomocí API zlepšit své zákaznické služby.
Další užitečný článek je Vytváření znalostní báze, který vám ukáže, jak strukturovat informace, aby byly snadno přístupné agentům i zákazníkům. To je klíčové pro efektivní odpovídání na často kladené otázky.
Pokud se zajímáte o bezpečnostní zásady call center, nenechte si ujít článek Vysvětlení souladu s předpisy a zásadami call centra. Tento článek vám poskytne cenné informace o tom, jak zlepšit zabezpečení a dodržování předpisů ve vašem call centru.
Zjistěte více o tom, jak efektivně spravovat různé části vašeho webu pomocí subdomény. Tento článek vám vysvětlí, co je subdoména a jak ji můžete využít pro zlepšení struktury vašeho online obsahu.