Co jsou analytika centra pomoci?
Uvidíte užitečné statistiky o vašem centru pomoci s analytickými funkcemi. Můžete monitorovat aktivity ve znalostní bázi a komunitě či kontrolovat vyhledávací termíny za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.
Frequently Asked Questions
Co jsou analytika centra pomoci?
Analytika centra pomoci jsou užitečným zdrojem dat pro analýzu a přehledy o fungování vašeho help centra. Umožňují sledovat činnost zákazníků a agentů. Díky nim můžete mít přehled o tom, co ve vaší zákaznické službě funguje, a co ne.
Jak analytika centra pomoci fungují?
Shromažďuje podrobné údaje o práci oddělení zákaznické služby. Můžete zjistit, jak jsou agenti efektivní, kolik požadavků vyřídí za hodinu nebo za den. Můžete také porovnat aktuální údaje s historickými daty, což může pomoci při posuzování, zda služba funguje dobře, lépe, nebo třeba z nějakého důvodu hůře. Umožňuje také vytvářet přehledy shrnující činnost týmu za dané období.
Jsou analytika centra pomoci dostupné v LiveAgentu?
LiveAgent poskytuje Analytika centra pomoci. Díky tomu můžete sledovat aktivitu ve znalostní bázi, analyzovat komunity či zobrazovat vyhledávané výrazy za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.
Pokud jste se již seznámili s tématem analytiky centra pomoci, doporučujeme se podívat na zabezpečení helpdesku. Zjistíte, jaké bezpečnostní funkce můžete využít k ochraně dat a jak můžete zlepšit svůj zákaznický servis. Dále by vás mohlo zajímat vysvětlení pojmu helpdesk podpora, kde se dozvíte více o tom, jaké otázky bývají často kladeny a jak na ně efektivně odpovídat. Nezapomeňte také prozkoumat, co je to helpdesk portál a jak může usnadnit komunikaci se zákazníky. Pokud vás zajímá, jak efektivně odpovídat na dotazy, navštivte stránku o odpovídání. A nakonec, pro praktické tipy, jak zlepšit váš helpdesk, si přečtěte o osvědčených postupech pro helpdesk, které vám pomohou optimalizovat vaše procesy a zlepšit zákaznický servis.
Call centrum zákaznické služby
Objevte, jak call centrum zákaznické služby může posílit spokojenost vašich zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. Zjistěte, jak vybrat kompetentní tým s technickými znalostmi, integrovat CRM a efektivně řídit komunikaci. Prozkoumejte klíčové povinnosti a vlastnosti pracovníků, které zajistí výjimečnou zákaznickou zkušenost. Navštivte nás a získejte přehled, jak zlepšit své služby pomocí špičkového softwaru pro call centra.