Co je to AJAX?
AJAX se také nazývá asynchronní JavaScript a XML. Jedná se o kombinaci jazyka JavaScript, rozšiřitelného značkovacího jazyka (EML), objektového modelu dokumentu (DCM), dynamického jazyka HTML a dalších programovacích nástrojů, která se používá k vytváření asynchronních webových aplikací. Každý programovací nástroj má svůj význam. Tyto webové aplikace mohou odesílat informace na server a získávat je zpět na pozadí. Tento nástroj umožňuje, aby se obsah webových stránek aktualizoval v okamžiku, kdy je provedena nějaká činnost. AJAX přináší mnoho výhod a benefitů.
Frequently Asked Questions
Co je to AJAX?
AJAX, neboli asynchronní JavaScript a XML, je technika pro vytváření webových aplikací, ve kterých interakce uživatele se serverem probíhá asynchronně, tj. celý dokument se znovu nenačítá. Tento způsob programování má umožnit dynamičtější interakci s uživatelem ve srovnání s tradičním modelem.
Jaké výhody přináší AJAX?
Výhody, které přináší AJAX, jsou: zvýšení použitelnosti a ergonomie internetových aplikací, snížení počtu obrazovek a kroků nutných k dosažení požadovaného efektu, stahování pouze nezbytných dat, absence nutnosti obnovovat celou stránku, poskytnutí rychlejšího rozhraní.
Jak získat přístup k informacím o základním agentovi v aplikaci LiveAgent?
Díky AJAXu mohou služby zákaznické podpory mimo jiné pracovat efektivně a dynamicky. Webové stránky neztrácejí čas kompletním načítáním a aktualizují se pouze prvky, které to vyžadují.
Pokud vás zajímá, jak vylepšit vaši zákaznickou podporu, podívejte se na článek o zlepšení zákaznického servisu. Tento průvodce vám poskytne užitečné tipy a strategie pro zlepšení interakce se zákazníky.
Pro více informací o tom, jak efektivně využívat bázi znalostí, doporučujeme přečíst si článek o vytváření znalostní báze. Zjistíte, jak může dobře strukturovaná báze znalostí usnadnit práci vašim agentům i zákazníkům.
Pokud vás zajímají technické aspekty, jako je například nastavení subdomény, určitě si přečtěte článek o subdoménách. Tento článek vám pomůže pochopit, jak subdomény fungují a jak je můžete použít ve své zákaznické podpoře.
Pro ty, kteří chtějí vědět více o tom, jak live chat může zlepšit zákaznickou zkušenost, je tu článek o live chat podpoře. Zjistěte, proč je live chat oblíbeným nástrojem pro komunikaci se zákazníky a jak ho můžete efektivně využít ve vaší firmě.