Kdo je administrátor účtu?
Administrátor účtu je osoba, která se stará o správu vašeho účtu LiveAgent. Je to klíčová osoba, která podporuje pracovní postupy týmu, proto je výběr správného admina/správce zásadní.
Zde je seznam pár dovedností, které by váš admin měl mít:
- Cit pro detail
- Znalost softwaru
- Dovednosti v oblasti řízení projektů
- Schopnost řešit problémy (analýza, výzkum, učinění rozhodnutí)
- Strategické dovednosti
- Schopnost organizace
- Mezilidské dovednosti (zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost)
Jak nastavit účet administrátora v LiveAgent?
- Přihlaste se do svého účtu LiveAgent.
- Přejděte do Konfigurací
- Klikněte na tlačítko Agenti
- Vytvořte roli admina pomocí oranžového tlačítka nebo
- Upravte roli existujícího agenta kliknutím na tužku na pravé straně.
- Přejděte na Role a vyberete roli admina
Jak mohu odstranit účet administrátora z LiveAgent?
- Přihlaste se do svého účtu LiveAgent.
- Přejděte do Konfigurací
- Klikněte na tlačítko Agenti
- Jednoduše odstraňte admina pomocí kliknutí na ikonku koše
Jak změnit roli administrátora účtu v LiveAgent?
- Přihlaste se do svého účtu LiveAgent.
- Přejděte do Konfigurací
- Klikněte na tlačítko Agenti
- Upravte roli existujícího agenta kliknutím na tužku na pravé straně.
- Nakonec, změňte roli Agenta.
Co můžete dělat jako administrátor?
Admini mají více oprávnění, než-li agenti. Mohou konfigurovat systém, zobrazovat sestavy a spravovat ostatní uživatele. Zde jsou některé z funkcí, ke kterým mají přístup:
- Přístup ke všem tiketům
- Přidat či odebrat agenty podpory
- Přístup ke změně aktuálních rolí agentů podpory
- Přidělovat oddělení
- Obnova hesel
- Zobrazit podrobné reporty
- Nastavit jazyk systému
- Vytvoření filtrů a polí tiketu
- Instalace pluginů
- Nastavení ochrany prostřednictvím zakázaných IP adres a historie BANů
- Vytvářet automatizace přes Tagy (Značky)
- Vytvářet pravidla (SLA, Časová pravidla, Pravidla)
- Vytvářet předdefinované zprávy a odpovědi pro jednotlivé oddělení
Jaký je rozdíl mezi administrátorem a agentem?
Rozdíl je v přístupu ke konfiguracím, sestavám a správě uživatelů. Administrátor účtu je ten, kdo nastavuje konfigurace na základě potřeb společnosti. Agent má přístup pouze k dotazům zákazníků z telefonních hovorů, chatů a dalších kanálů.
Dalším rozdílem je, že administrátor účtu má přístup k reportům jednotlivých agentů a může je kontrolovat. To mu umožňuje identifikovat oblasti, které je třeba zlešit, jak pro agenta, tak pro společnost.
Proč je nastavení konfigurací v LiveAgent důležité?
Nastavení systému zákaznického softwaru je klíčové. Z dlouhodobého hlediska zefektivní práci agentů, zajistí jejich včasnost a personalizaci. Výsledkem jsou lepší služby zákazníkům.
Navíc, přehledná hierarchie mezi agenty a administrátory dokáže zabránit nežádoucím změnám na ovládacím panelu. Správci účtů jsou obvykle zodpovědní za nastavení pracovních postupů služeb zákazníkům, pravidel, SLA a dalších důležitých nastavení. Administrátoři, řídí přímo zástupce zákazníků a sledují jejich výkon v rámci analytických panelů.
Pro celkovou spokojenost zákazníků bude přínosné mít k dispozici několik adminů účtů.
Výhody dobré zákaznické podpory:
- snížení nákladů na služby a marketing
- retence/loajalita zákazníků
- více akvizic zákazníků
Frequently Asked Questions
Jak najdu správce svého účtu?
Administrátor vašeho účtu je osoba, která vytvořila váš účet a má oprávnění správce. Můžete jej identifikovat jako vlastníka účtu ve formuláři pro správu uživatelů v LiveAgent.
Jaké jsou povinnosti administrátora účtu LiveAgent?
Administrátor účtu LiveAgent může konfigurovat systém, spravovat ostatní uživatele a zobrazovat zprávy. Má také přístup ke všem funkcím dostupným v systému LiveAgent (konfigurovatelné zabezpečení, vytváření automatizace pomocí značek, nastavení filtrů nebo instalace pluginů).
Kdo je administrátor účtů helpdesku?
Administrátor účtů helpdesku je zodpovědný za provoz počítačových sítí. Instaluje a provozuje počítačové systémy organizace. Může se jednat o místní sítě (LAN), síťové segmenty, intranety, rozsáhlé sítě (WAN) a další systémy, které slouží k přenosu dat.
Jaký je rozdíl mezi účtem administrátora a normálního uživatele?
V LiveAgent mohou uživatelé hrát více různých rolí. Může to být například “uživatel” nebo “administrátor”. Tyto dvě role se liší především přístupem k jednotlivým prvkům účtu a také právy provádět na účtu různé akce. ‘Uživatel’ si může účet prohlížet, nemá žádná práva pro správu a přístup ke všem funkcím. ‘Administrátor’ má plná práva a přístup ke správě všech účtu, informací a uživatelů.
Pokud vás zajímá, jak nastavit účet administrátora v LiveAgent, tento návod vám poskytne všechny potřebné kroky. Naučíte se, jak efektivně spravovat svůj účet a zajistit hladký chod zákaznické podpory.
Může se stát, že budete potřebovat odstranit účet administrátora. V tom případě je dobré vědět, jak na to, a tento článek vám s tím pomůže. Buďte připraveni na každý scénář a udržujte svůj tým dobře organizovaný.
Pokud přemýšlíte o změně role administrátora, podívejte se na tento průvodce. Zjistíte, jak přizpůsobit role podle potřeb vašeho týmu.
Chcete-li vědět, co vše můžete dělat jako administrátor, tento článek nabízí přehled vašich možností. Naučte se, jak maximalizovat efektivitu vaší práce.
Pokud vás zajímá rozdíl mezi administrátorem a agentem, tento článek vám poskytne jasné vysvětlení. Pomůže vám to lépe rozdělit úkoly v rámci vašeho týmu.