LiveAgent nabízí komplexní samoobslužný portál s bází znalostí, fóry a sledováním tiketů, zvyšuje produktivitu a spokojenost zákazníků, a snižuje náklady na podporu. Potenciál trhu tohoto softwaru je 18,12 miliardy USD.
Vytvářejte krásné báze znalostí a snižte zatížení tikety již dnes.
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma
Podívat se na LiveAgent v akci
Vzhledem k tomu, že dnešní spotřebitelé jsou náročnější a samostatnější než kdykoli předtím, samoobsluha již není pro podniky volitelná. Ve skutečnosti 70 % spotřebitelů dává přednost hledání odpovědí online před kontaktováním zákaznického servisu s žádostí o pomoc.
Pomocí softwaru LiveAgent pro help desk a samoobsluhu můžete rozšířit možnosti podpory a umožnit svým zákazníkům řešit problémy samostatně – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kdykoli a kdekoli. Když svým zákazníkům poskytnete pomoc, kterou potřebují, prostřednictvím samoobsluhy, prokážete jim i svým pracovníkům zákaznického servisu velkou službu.
Samoobslužný software umožňuje zákazníkům získat přístup k informacím o produktech/službách, najít odpovědi na své otázky a řešit problémy bez nutnosti interakce se servisním zástupcem. Samoobslužné portály mohou zahrnovat články báze znalostí, stránky často kladených otázek (FAQ), návody na řešení problémů, videonávody, fóra zákaznické komunity, zadávání a sledování ticketů atd.
Vzhledem k tomu, že 90 % světových spotřebitelů očekává, že značky a organizace budou nabízet online portál pro samoobsluhu, očekává se, že trh se softwarem pro samoobsluhu zákazníků dosáhne do roku 2024 hodnoty 18,12 miliardy USD.
Když si zákazníci mohou pomoci sami, je to lepší pro všechny. Nejprogresivnější podniky již rozpoznaly řadu výhod, které nabízí samoobslužné služby svým zákazníkům.
Samoobsluha zvyšuje efektivitu a produktivitu agentů. Místo toho, aby agenti trávili čas vyřizováním drobných, opakujících se problémů, mohou se soustředit na kritičtější dotazy s vyšší hodnotou.
Samoobslužné portály s nepřetržitým přístupem k relevantním informacím zvyšují spokojenost tím, že zákazníkům poskytují snadný způsob, jak najít řešení, kdykoli je to pro ně nejpohodlnější.
Investice do samoobsluhy pomáhá snižovat provozní náklady, protože zákazníky doslova obsloužíte i mimo pracovní dobu, čímž odpadá nutnost najímat další zaměstnance obsluhy.
Dejte svým zákazníkům kontrolu nad jejich vlastními zkušenostmi se službami. Umožněte jim nahlížet do článků báze znalostí, zapojit se do komunitních fór, zanechat zpětnou vazbu, odesílat a sledovat tikety podpory – to vše na jediném samoobslužném portálu.
Nastavení komplexní báze znalostí ve 4 jednoduchých krocích. Poskytněte svým zákazníkům všechny užitečné informace, které potřebují – průvodce pro začátek, články s návody, tipy pro řešení problémů, často kladené dotazy a další. Vaši zákazníci na ně mohou snadno odkazovat, když je po pracovní době a vaši agenti jsou mimo provoz. Vytvořte si více bází znalostí – každou s jedinečným designem, nastavením a obsahem. Pokud vaše firma prodává několik produktů nebo spravujete více značek, budou vaše interní báze znalostí přístupné pouze vašim agentům.
Rozšiřte nabídku samoobslužných služeb o komunitní fórum, které podporuje interakci mezi zákazníky a zvyšuje jejich zapojení. Povzbuzujte své zákazníky, aby si navzájem pomáhali tím, že si budou odpovídat na dotazy, sdílet své znalosti, postřehy, tipy a osvědčené postupy. Každý příspěvek ve fóru se přemění na tiket, takže vaši agenti podpory mohou v případě potřeby vždy zasáhnout a nabídnout pomoc.
Víte, jaké funkce vaši zákazníci nejvíce oceňují a chtějí vidět ve vašich produktech? Dejte svým zákazníkům najevo, že na jejich názorech záleží – umožněte jim sdílet zpětnou vazbu a návrhy, hlasovat pro stávající návrhy a sledovat průběh jejich realizace. Umístěte tlačítko Zpětná vazba kamkoli na své webové stránky a přizpůsobte si jej stylu svého podnikání, abyste mohli začít přijímat zpětnou vazbu.
Zajistěte, aby zákazníci, kteří sami hledají pomoc, měli k dispozici bezproblémový způsob zadávání požadavků na pomoc (pokud se jim nepodařilo najít to, co hledali, prostřednictvím dostupných samoobslužných zdrojů).
Zdroje, jako je zákaznický portál, umožňují zákazníkům spravovat vlastní tikety a sledovat jejich průběh a stav.
Samoobsluha je jen vrcholem ledovce toho, co LiveAgent nabízí. Posuňte své služby zákazníkům na vyšší úroveň využitím všech možností a funkcí určených k poskytování vícekanálové podpory a bezproblémového servisu.
LiveAgent poskytuje výkonné funkce ticketingu – včetně inteligentní distribuce tiketů, automatizace pracovních postupů, správy SLA, konzervovaných odpovědí, rozdělování a slučování tiketů, nástrojů pro týmovou spolupráci, reportování a analýzy. Mějte veškerou komunikaci se zákazníky z různých kanálů pod jednou střechou a řešte tikety rychle a efektivně.
Dozvědět se více
Navzdory rychlému rozvoji samoobslužných a digitálních kanálů dává stále velké množství spotřebitelů přednost telefonické podpoře. LiveAgent obsahuje vestavěné cloudové call centrum, které umožňuje centralizovat hovory z webových stránek nebo pevné linky do jednoho místa. Navrhujte vlastní stromy IVR, automatizujte směrování hovorů, pořizujte neomezený počet záznamů hovorů a mnoho dalšího.
Umožněte svým zákazníkům, aby se s vámi spojili na pár kliknutí, a poskytněte jim okamžitou podporu v reálném čase pomocí chatu. Nástroj LiveAgent pro chat kombinuje běžné i jedinečné funkce včetně několika možností směrování a distribuce chatu, proaktivních pozvánek na chat, online monitorování návštěvníků, zobrazení psaní v reálném čase a dalších.
Integrujte svůj helpdesk s nejoblíbenějšími kanály sociálních sítí, jako jsou Facebook, Twitter a Instagram. Můžete snadno sledovat a odpovídat na všechny zprávy, komentáře a zmínky o značce na sociálních sítích, které jsou automaticky převedeny na tikety. Spravujte vše z jediného ovládacího panelu a ušetřete svůj drahocenný čas, který byste museli věnovat přepínání mezi několika účty.
Je to komplexní řešení pro všechny vaše potřeby zákaznického servisu s ticketingem, live chatem, call centrem a podporou sociálních sítí.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarovým řešením helpdesku pro malé podniky v letech 2019-2020.
Nástroj obsahuje více než 179 funkcí, více než 40 integrací a téměř nekonečné možnosti přizpůsobení vašim potřebám.
Bez dlouhodobých smluv a skrytých poplatků vám LiveAgent nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu díky zcela transparentním a spravedlivým cenám, které jsou každý měsíc účtovány pouze za skutečné využití. Samoobslužné funkce jsou zabudovány do každého tarifu – s výjimkou bezplatného.
Začněte svou bezplatnou verzi nyní
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku nákladově efektivnější. LiveAgent nabízí nástroje, funkce a integrace pro lepší zákaznickou podporu. S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team