Hledáte jednodušší a efektivnější řešení pro zákaznickou podporu? LiveAgent vám nabízí spolehlivý tiketový systém, integraci s více kanály, více než 175 funkcí a více než 40 integrací.
Pozvedněte svůj help desk na vyšší úroveň s LiveAgentem.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.
Ušetřete peníze! LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku cenově výhodnější.
Přes 175 + funkcí usnadní a zpříjemní vaše pracovní procesy.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Samanage
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Samanage nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Samanage nenabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Samanage nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Samanage nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Samanage nenabízí integraci Facebooku.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Samanage nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
Samanage nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí znalostní databázi v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí zákaznické fórum v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 48USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí funkce API v plánu za 84USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Samanage nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Samanage nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí neomezenou historii v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Samanage nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Samanage nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
Samanage nenabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
Samanage nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 23USD/agent/měsíc.
|
Pokud hledáte dokonalé řešení pro software helpdesku, vaše hledání je možná u konce. LiveAgent má vše, co potřebujete pro poskytování té nejlepší možné zákaznické podpory.
Spolehlivý tiketový systém pokrývá všechny důležité kanály – e-mail, živý chat, sociální média (dokonce i Instagram), call centrum a znalostní databázi. Se systémem LiveAgent budete připraveni skutečně na všechno.
Živý chat je v oblasti služeb zákazníkům základním nástrojem. Umožňuje vašim zákazníkům spojit se s vámi téměř okamžitě prostřednictvím widgetu na vašich webových stránkách. Je to skvělý doplněk vaší zákaznické podpory.
LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Odpovídejte svým zákazníkům rychlostí blesku!
Získání dalších užitečných nástrojů vás nemusí stát mnoho. LiveAgent vám nabízí tři skvělé placené plány, které jsou plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací. Stačí si jen vybrat ten, který vám nejvíce vyhovuje.
Ceník služby LiveAgent vám také umožňuje zakoupit si samostatné funkce v případě, že chcete přidat něco navíc. Více informací najdete v našich cenových plánech.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team